Awaria w Banku Millennium. Są problemy z logowaniem i płatnościami (aktualizacja)

Awaria w Banku Millennium. Są problemy z logowaniem i płatnościami (aktualizacja)

Awaria w Banku Millennium, źródło: downdetector, fot. Oskar Ziomek
Awaria w Banku Millennium, źródło: downdetector, fot. Oskar Ziomek
Oskar Ziomek
09.02.2021 10:58, aktualizacja: 06.03.2024 22:00

Bank Millennium zmaga się z poważną awarią – wynika z komentarzy klientów i raportów w serwisie downdetector. Tylko w ciągu ostatnich kilkunastu minut problemy z bankowością zgłosiło ponad 1000 osób z większości dużych miast w kraju. Użytkownicy skarżą się, że nie mogą między innymi zalogować się do bankowości i wykonać płatności smartfonem.

Problemy Banku Millennium rozpoczęły się około godziny 10:00. Awaria wydaje się być poważna, bowiem klienci zgłaszają wszelkiej maści usterki; niektórzy nie mogą zalogować się do bankowości zarówno z poziomu komputera, jak i mobilnej aplikacji, widząc komunikat "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później", inni potwierdzać przelewów, a jeszcze inni sugerują, że bankowość nie wyświetla prawidłowego stanu konta.

Liczba zgłoszeń problemów dot. Banku Millennium stale rośnie, źródło: downdetector, fot. Oskar Ziomek.
Liczba zgłoszeń problemów dot. Banku Millennium stale rośnie, źródło: downdetector, fot. Oskar Ziomek.

Jak wynika z raportów w downdetector, problemy z Bankiem Millennium zauważyli między innymi użytkownicy z Warszawy, Katowic, Krakowa, Wrocławia czy Łodzi. Słowem – wszystko wskazuje na to, że awaria nie jest ograniczona tylko do pewnego obszaru kraju i dotyczy najprawdopodobniej wszystkich systemów odpowiedzialnych za bankowość.

Co interesujące, do chwili publikacji niniejszego tekstu, Bank Millennium nie wydał żadnego oświadczenia w swoich mediach społecznościowych w tej sprawie. Trudno więc powiedzieć, czy przyczyna awarii jest już znana i szacować, kiedy zostanie usunięta. Aby uzyskać dodatkowe informacje, zwróciliśmy się z prośbą o komentarz do biura prasowego Banku Millennium. Publikacja będzie aktualizowana na bieżąco.

Aktualizacja, godz. 11:30

Bank Millennium, w odpowiedzi na nasz e-mail, bardzo krótko skomentował sprawę, nie podając konkretów: "Mogą występować przejściowe utrudnienia w korzystaniu z systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad ich jak najszybszym rozwiązaniem" – brzmi oświadczenie.

Aktualizacja, godz. 12:08

Awaria została usunięta. "Problemy ustąpiły. Klienci powinni móc się swobodnie logować. Mogą jeszcze pozostać okazjonalne dłuższe czasy ładowania niektórych stron lub ekranów" – poinformował nas Bank Millennium.

Aktualizacja, godz. 16:20

Jak donoszą nasi Czytelnicy, mimo teoretycznego rozwiązania problemu Banku Millennium, niektórzy wciąż mają problem z zalogowaniem się do bankowości. Potwierdzają to również raporty w serwisie downdetector, z których wynika, że przed 15:00 problemy znowu się nasiliły i do teraz utrudniają życie klientom.

Awaria w Banku Millennium trwa nadal, fot. Oskar Ziomek.
Awaria w Banku Millennium trwa nadal, fot. Oskar Ziomek.

Problem został już także potwierdzony przez bankowców:

Aktualizacja, 10 lutego

Jak wynika z raportów w downdetector, problemy Banku Millennium ostatecznie ustały późnym wieczorem 9 lutego.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (123)