Awaria w banku Millennium. Nie działa bankowość internetowa

Strona główna Aktualności
Awaria w banku Millenium [Źródło: GettyImages/SOPA Images]
Awaria w banku Millenium [Źródło: GettyImages/SOPA Images]

O autorze

Klienci banku Millennium zaobserwowali poważny problem ze stroną www oraz aplikacją mobilną. Najwięcej zgłoszeń dotyczy problemów z logowaniem oraz ogólnym działaniem całego systemu.

Nasi czytelnicy zgłaszają problemy z działaniem bankowości internetowej banku Millennium. Awaria uniemożliwia zalogowanie się do kont, przez co klienci banku mają trudności z wykonywanie przelewów czy sprawdzeniem stanu konta.

Użytkownicy informują o problemach m.in. w komentarzach na oficjalnym koncie banku Millennium na Twitterze. Pojawia się coraz więcej pytań o brak dostępu do bankowości internetowej. Usterkę można również zauważyć na mapie prezentowanej przez serwis Downdetector.

Usterka dotyczy klientów na terenie całej Polski. Na mapie Downdetector widać, że problemy z bankowością internetową zgłaszają m.in. mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Gdańska, Poznania, Wrocławia czy Łodzi.

Na razie bank Millennium nie odniósł się do pojawiających się problemów z bankowością internetową.

AKTUALIZACJA

26 maja serwis downdetector.pl wciąż donosi o setkach raportów o problemach od internautów. Bank Millennium nie skomentował zajścia, ani nie podał terminu usunięcia usterki.

© dobreprogramy
s