Awaria w mBank. Nie działa BLIK, bankowość internetowa i szybkie przelewy (aktualizacja) Strona główna Aktualności06.04.2020 12:37 mBank walczy z awarią BLIK-a i bankowości internetowej, fot. Getty Images Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio mBank ma problem ze swoimi usługami. Jak wynika z raportów użytkowników zgłaszanych w serwisie DownDetector, wielu osobom nie działa bankowość internetowa oraz szybkie płatności przelewami i BLIK-iem. Użytkownicy banku informują o awarii na łamach oficjalnego Facebooka mBanku. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa awaria. Bank odpowiada na posty indywidualnie i w chwili pisania niniejszego tekstu nie poinformował oficjalnie o problemach na szerszą skalę. Z raportów wynika jednak, że usterka jest poważna, bo dotyczy użytkowników w zasadzie w każdej części kraju, a głównie w okolicy Warszawy, Katowic czy Trójmiasta. W ciągu ostatnich minut do serwisu DownDetector napłynęło kilkaset zgłoszeń. mBank walczy z awarią, źródło: DownDetector. Z postów klientów banku na Facebooku wynika, że problemy są różnego rodzaju. Jeden z użytkowników zwraca uwagę, że aplikacja bankowości po prostu bardzo wolno działa, ktoś inny komentuje, że nie może z niej skorzystać, bo Usługa jest w tej chwili niedostępna. Wiele osób skarży się na brak możliwości realizacji szybkich przelewów oraz opcji skorzystania z BLIK-a. W swoich odpowiedziach mBank dziękuje za zgłoszenia i zapewnia, że analizuje sprawę, jednak nie tłumaczy, co jest przyczyną usterki. Można więc zakładać, że sprawa jest na tyle świeża, że programiści dopiero analizują, jak rozwiązać ten problem. Aktualizacja, godz. 13:20 Niemal równo z naszą publikacją, mBank potwierdził problemy z bankowością w oficjalnym poście i prosi użytkowników o cierpliwość. Przy okazji pojawia się potwierdzenie, że problemy dotyczą m.in. BLIK-a. Obsługa kart nie powinna być jednak dotknięta usterką i to właśnie przy ich pomocy mBank zaleca teraz płacić. Aktualizacja, godz. 15:20 mBank poinformował, że problemy zostały już rozwiązane. Od godziny 15:00 wszystkie usługi powinny działać sprawnie i bez opóźnień. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także mBank z awarią. Nie można płacić BLIK-iem, są problemy z logowaniem (aktualizacja) 2 mar 2020 Oskar Ziomek Internet 23 Spotify nie działa. Awaria w całej Europie, odczuwalna także w Polsce (aktualizacja) 16 gru 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet 21 Facebook Messenger nie działa. Tysiące osób skarżą się na awarię (aktualizacja) 10 gru 2020 Oskar Ziomek Internet 326 Internet Vectra nie działa. Awaria w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i nie tylko (aktualizacja) 2 gru 2020 Oskar Ziomek Internet 81
Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio mBank ma problem ze swoimi usługami. Jak wynika z raportów użytkowników zgłaszanych w serwisie DownDetector, wielu osobom nie działa bankowość internetowa oraz szybkie płatności przelewami i BLIK-iem. Użytkownicy banku informują o awarii na łamach oficjalnego Facebooka mBanku. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa awaria. Bank odpowiada na posty indywidualnie i w chwili pisania niniejszego tekstu nie poinformował oficjalnie o problemach na szerszą skalę. Z raportów wynika jednak, że usterka jest poważna, bo dotyczy użytkowników w zasadzie w każdej części kraju, a głównie w okolicy Warszawy, Katowic czy Trójmiasta. W ciągu ostatnich minut do serwisu DownDetector napłynęło kilkaset zgłoszeń. mBank walczy z awarią, źródło: DownDetector. Z postów klientów banku na Facebooku wynika, że problemy są różnego rodzaju. Jeden z użytkowników zwraca uwagę, że aplikacja bankowości po prostu bardzo wolno działa, ktoś inny komentuje, że nie może z niej skorzystać, bo Usługa jest w tej chwili niedostępna. Wiele osób skarży się na brak możliwości realizacji szybkich przelewów oraz opcji skorzystania z BLIK-a. W swoich odpowiedziach mBank dziękuje za zgłoszenia i zapewnia, że analizuje sprawę, jednak nie tłumaczy, co jest przyczyną usterki. Można więc zakładać, że sprawa jest na tyle świeża, że programiści dopiero analizują, jak rozwiązać ten problem. Aktualizacja, godz. 13:20 Niemal równo z naszą publikacją, mBank potwierdził problemy z bankowością w oficjalnym poście i prosi użytkowników o cierpliwość. Przy okazji pojawia się potwierdzenie, że problemy dotyczą m.in. BLIK-a. Obsługa kart nie powinna być jednak dotknięta usterką i to właśnie przy ich pomocy mBank zaleca teraz płacić. Aktualizacja, godz. 15:20 mBank poinformował, że problemy zostały już rozwiązane. Od godziny 15:00 wszystkie usługi powinny działać sprawnie i bez opóźnień. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji