BOK Microsoft bardziej dostępny Strona główna Aktualności10.09.2004 13:13 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Polski oddział Microsoft wprowadził zmiany w usługach teleserwisowych świadczonych swoim klientom. Najważniejsze z nich to wydłużenie godzin pracy Biura Obsługi Klienta (BOK) oraz usprawnienie usługi aktywacji produktów, a także stworzenie nowego call center Microsoft w Szczecinie. Numery telefonów BOK oraz informacji handlowej nie uległy zmianie. Od 1 września wydłużono godziny pracy BOK, które teraz będzie przyjmowało zgłoszenia w dni powszednie w godzinach 8.00 - 18.00. Zmiana ta dotyczy zarówno telefonicznej pomocy technicznej (hotline), jak i informacji handlowej (infoserwis). Microsoft udostępnił również usługi aktywacji produktów w większym wymiarze godzin i obecnie świadczy je przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Dodatkowo firma Microsoft uruchomiła również nowe call center Microsoft w Szczecinie, które działa od końca sierpnia b.r. Zależy nam bardzo na komforcie naszych klientów, a więc na zapewnieniu im sprawnej, szybkiej i wygodnej obsługi w dogodnym dla nich momencie. Dlatego właśnie wprowadziliśmy pewne modyfikacje w naszym Biurze Obsługi Klienta. Jesteśmy przekonani, że zarówno wydłużenie godzin pracy BOK, jak i inne zaproponowane przez nas udogodnienia, zapewnią wszystkim interesantom skrócenie oczekiwania na pomoc oraz możliwość uzyskania porady zawsze, kiedy będą tego potrzebować - tak skomentował tą informację Bartłomiej Danek, rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft. Klienci mają nadal do dyspozycji dwa numery telefonu: do BOK - 0 801 308 801 oraz lokalny infoserwis - (22) 594 19 99. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows Core OS może trafić na Xboxa. Microsoft ma związane z nim wielkie plany, zyskają gracze 29 sty 2020 Jan Domański Oprogramowanie Sprzęt Gaming 43 Microsoft zadowolony z zapotrzebowania na Windows 10 i urządzenia Surface, mniej z Xboksa 30 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Sprzęt Biznes 47 Microsoft pojawi się na MWC 2020. Szkoda, że bez Surface'a Duo 31 sty 2020 Oskar Ziomek Sprzęt Biznes 12 Xbox Bounty już działa. Microsoft zapłaci za wykrytą lukę do 20 tys. dolarów 31 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Gaming Biznes Bezpieczeństwo 10
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Polski oddział Microsoft wprowadził zmiany w usługach teleserwisowych świadczonych swoim klientom. Najważniejsze z nich to wydłużenie godzin pracy Biura Obsługi Klienta (BOK) oraz usprawnienie usługi aktywacji produktów, a także stworzenie nowego call center Microsoft w Szczecinie. Numery telefonów BOK oraz informacji handlowej nie uległy zmianie. Od 1 września wydłużono godziny pracy BOK, które teraz będzie przyjmowało zgłoszenia w dni powszednie w godzinach 8.00 - 18.00. Zmiana ta dotyczy zarówno telefonicznej pomocy technicznej (hotline), jak i informacji handlowej (infoserwis). Microsoft udostępnił również usługi aktywacji produktów w większym wymiarze godzin i obecnie świadczy je przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Dodatkowo firma Microsoft uruchomiła również nowe call center Microsoft w Szczecinie, które działa od końca sierpnia b.r. Zależy nam bardzo na komforcie naszych klientów, a więc na zapewnieniu im sprawnej, szybkiej i wygodnej obsługi w dogodnym dla nich momencie. Dlatego właśnie wprowadziliśmy pewne modyfikacje w naszym Biurze Obsługi Klienta. Jesteśmy przekonani, że zarówno wydłużenie godzin pracy BOK, jak i inne zaproponowane przez nas udogodnienia, zapewnią wszystkim interesantom skrócenie oczekiwania na pomoc oraz możliwość uzyskania porady zawsze, kiedy będą tego potrzebować - tak skomentował tą informację Bartłomiej Danek, rzecznik prasowy polskiego oddziału Microsoft. Klienci mają nadal do dyspozycji dwa numery telefonu: do BOK - 0 801 308 801 oraz lokalny infoserwis - (22) 594 19 99. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji