Bank Millennium ostrzega: oszuści podszywają się pod pracowników infolinii Strona główna Aktualności15.10.2020 19:05 Bank Millennium ostrzega przed oszustami Udostępnij: O autorze Michał Skorupka @MMSkorupka Bank Millennium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników infolinii TeleMillennium. Przestępcy dzwonią w sprawie rzekomych podejrzanych transakcji na koncie lub karcie i proszą o podanie danych oraz zainstalowanie aplikacji QuickSupport, która umożliwia zdalne sterowanie urządzeniem użytkownika. - Uwaga! Podczas rozmowy mogą wyświetlać się numery banku, a oszuści dysponują niektórymi danymi klienta - czytamy w komunikacie. Bank prosi właścicieli kont o zachowanie czujności, a także aby: nie pobierali żadnej podejrzanej aplikacji nie udostępniali nikomu swoich poufnych danych (PESEL, numer karty płatniczej, kod CVV) nie podawali nikomu swoich danych logowania do systemu logowali się do konta wyłącznie na stronie banku Bank Millennium przypomina, że podczas logowania system nigdy nie wymaga podania numeru PESEL czy pełnego numeru dokumentu, a jedynie prosi o podanie dwóch losowo wybranych znaków. Aplikacje Banku Millennium na Androida oraz iOS-a są dostępne w naszym katalogu oprogramowania. Internet Biznes Bezpieczeństwo Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Oszustwo "na Bank Millennium" reklamowane na Facebooku. Ta kampania trwa już od stycznia 19 kwi 2020 Arkadiusz Stando Internet Biznes Bezpieczeństwo 91 mBank ostrzega. Oszustwo na BLIK-a wciąż popularne. Ważny komunikat dla klientów 21 kwi 2020 Michał Skorupka Internet Biznes 110 Aplikacja Banku Millenium pozwala płacić za warszawskie parkingi 2 kwi 2020 Materiał prasowy Oprogramowanie Internet 0 PKO BP ostrzega przed oszustwem. Wygląda jak e-mail z banku 23 kwi 2020 Arkadiusz Stando Internet Biznes Bezpieczeństwo 136
Udostępnij: O autorze Michał Skorupka @MMSkorupka Bank Millennium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników infolinii TeleMillennium. Przestępcy dzwonią w sprawie rzekomych podejrzanych transakcji na koncie lub karcie i proszą o podanie danych oraz zainstalowanie aplikacji QuickSupport, która umożliwia zdalne sterowanie urządzeniem użytkownika. - Uwaga! Podczas rozmowy mogą wyświetlać się numery banku, a oszuści dysponują niektórymi danymi klienta - czytamy w komunikacie. Bank prosi właścicieli kont o zachowanie czujności, a także aby: nie pobierali żadnej podejrzanej aplikacji nie udostępniali nikomu swoich poufnych danych (PESEL, numer karty płatniczej, kod CVV) nie podawali nikomu swoich danych logowania do systemu logowali się do konta wyłącznie na stronie banku Bank Millennium przypomina, że podczas logowania system nigdy nie wymaga podania numeru PESEL czy pełnego numeru dokumentu, a jedynie prosi o podanie dwóch losowo wybranych znaków. Aplikacje Banku Millennium na Androida oraz iOS-a są dostępne w naszym katalogu oprogramowania. Internet Biznes Bezpieczeństwo Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji