reklama

Bing traci popularność

Strona główna Aktualności

O autorze

Wyszukiwarka Bing zyskała stosunkowo dużą popularność w momencie premiery i stopniowo zwiększała swój udział w rynku. Najnowsze dane są jednak pesymistyczne dla Microsoftu.

W sierpniu Bing miał 9,64% udziału w amerykańskim rynku wyszukiwarek według statystyk firmy StatCounter. Firma Nielsen dawała mu nawet 10,7%. We wrześniu jednak Google zaczęło odrabiać straty i według StatCounte udział Binga spadł do 8,51%. Spadł również udział wyszukiwarki Yahoo!, z którą Microsoft próbuje współpracować. W sierpniu Yahoo! mogło pochwalić się wynikiem na poziomie 10,50%, teraz jest to 9,40%. Z kolei niekwestionowany lider jakim jest Google, powiększył swój udział z 77,83% do 80,08%.

StatCounter przedstawił także wyniki ogólnoświatowe. Tu także widać tendecję spadkową Binga. W sierpniu jego udział wynosił 3,58% a we wrześniu 3,25%. Udział Yahoo! spadł z 4,84% do 4,37. Google natomiast może pochwalić się wynikiem 90,54%.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama