reklama

BlaBlaCar zbliża ludzi, stawia na obrzeża miast i małe miejscowości

Strona główna Aktualności

O autorze

Kobieta o wielu talentach, użytkowniczka OS X kochająca fotografię, kuchnię wschodnią, ciężką muzykę i poprawną polszczyznę.

BlaBlaCar, umożliwiający umawianie się na wspólne przejazdy samochodem z innymi osobami, pokazał światu swoją nową twarz. Nowa strona i nowa aplikacja odzwierciedlają nowe podejście do wygodnego podróżowania. Najważniejsza jest możliwość dotarcia do małych miejscowości możliwie jak najszybciej i bez przesiadek.

BlaBlaCar ma już 60 milionów użytkowników i by dalej rosnąć, musi odnaleźć osoby, do których trudno dotrzeć. Dosłownie. Francuska firma, łącząca kierowców z potencjalnymi pasażerami z pomocą wygodnej aplikacji, stawia na mieszkańców małych miejscowości i obrzeży miast.

W tym celu, przy podawaniu planowanej trasy przez kierowcę platforma sama odnajdzie miejscowości leżące po drodze. Już wcześniej zdarzało się, że kierowcy dodawali punkty na tarasie ręcznie dla wygody potencjalnych pasażerów. W ciągu najbliższych miesięcy nie będą musieli tego robić. Ponadto platforma ułatwi życie osobom mieszkającym na obrzeżach miast, którym łatwiej dostać się do obwodnicy niż do centrum. BlaBlaCar weźmie to pod uwagę podczas wyszukiwania możliwości przejazdu.

Nadchodzące 18 miesięcy będzie dla BlaBlaCar czasem prac nad wprowadzeniem systemu podobnego do BlaBlaLines, czyli wyszukiwarki połączeń i miast pośrednich. Dla BlaBlaCar to istotny krok w kierunku odróżniania się od kolejnego konkurenta autobusów i pociągów. W założeniach platforma ma docierać tam, skąd nie da się wyjechać transportem zbiorowym lub jest to bardzo trudne.

Przy okazji zapowiedzi BlaBlaCar wprowadził też nową identyfikację marki oraz szatę graficzną strony i aplikacji mobilnych. Nowe logo jest prostsze i sugeruje, że podczas podróży można miło pogadać. Wszędzie zobaczymy też zdjęcia osób, które spotkały się po długiej rozłące.

Co ciekawe, BlaBlaCar nie komunikuje korzyści finansowych, wynikających z korzystania ze wspólnych przejazdów. Nowa wizja to przede wszystkim podtrzymywanie więzi rodzinnych i zdobywanie nowych przyjaciół.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama