Błękitna Linia TP S. A. Strona główna Aktualności20.02.2004 13:21 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Warto zapoznać się ze zwierzeniami pracownika Błękitnej Linii TP SA dla Życia Warszawy, może nam to oszczędzić sporo nerwów podczas zgłaszania awarii. Życie Warszawy: Dzwoniliście pod telefoniczną Błękitną Linię? Straciliście nerwy i czas? Nie dziwcie się - taka jest polityka firmy. Wiem, bo pracuje tam od samego początku - opowiada dziennikowi pracownik Telekomunikacji Polskiej z 15-letnim stażem. Wkurza cię, że twój telefon nie został naprawiony w dwa, trzy tygodnie? A gdzie jest powiedziane, że ma być naprawiony szybko? Dział sieci ma na naprawę 30 dni! O tym oczywiście nie wiesz, bo tego nie wolno nam powiedzieć. Gdy termin się przedłuża, monterzy stosują stary chwyt: mówią, że byli w mieszkaniu, ale ciebie nie było! Nie sposób im udowodnić, że kłamią - opowiada na łamach Życia Warszawy pracownik Telekomunikacji. Ale może być i tak, że konsultant, który odbiera telefon, nie wpisuje zgłoszenia do komputera. Dlaczego tak się dzieje? Jesteśmy premiowani za liczbę przeprowadzonych rozmów na zmianie. Optymalny czas rozmów to cztery minuty. To wystarczy na to, byś na mnie nakrzyczał, że długo czekałeś na połączenie i podał swoje dane. Ale rzadko kiedy wystarczy, by wpisać wszystko co się stało do komputera - pisze dziennik. "W ciągu godziny macie przyjmować 16 osób!" - słyszymy. Dla "pospiesznych" są premie - do 25 proc. Przy zarobkach 2000 - 3000 zł na rękę ma to swoją wartość. Rozmowy z klientami są podsłuchiwane. Często słyszę "Kończ już to gadanie". Nie wolno nam pod groźbą utraty pracy, podawać nazwisk, numerów telefonów, czy jakichkolwiek namiarów na swoich przełożonych - opowiada pracownik Telekomunikacji Polskiej Życiu Warszawy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także TP-Link Archer AX10 i AX50: nowe routery z Wi-Fi 6 za 400 i 700 złotych 10 lut 2020 Oskar Ziomek Sprzęt Internet SmartDom 40 TP-Link Tapo P100: inteligentne gniazdko z Wi-Fi za 60 złotych 4 lut 2020 Materiał prasowy Sprzęt SmartDom 0 TP-Link Neffos A5 – smartfon za niecałe 250 złotych z prawie 6-calowym ekranem 9 cze 2020 Materiał prasowy Sprzęt 10 TP-Link Deco X60: pierwszy system Wi-Fi Mesh w nowym standardzie Wi-Fi 6 22 kwi 2020 Materiał prasowy Sprzęt Internet SmartDom 1
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Warto zapoznać się ze zwierzeniami pracownika Błękitnej Linii TP SA dla Życia Warszawy, może nam to oszczędzić sporo nerwów podczas zgłaszania awarii. Życie Warszawy: Dzwoniliście pod telefoniczną Błękitną Linię? Straciliście nerwy i czas? Nie dziwcie się - taka jest polityka firmy. Wiem, bo pracuje tam od samego początku - opowiada dziennikowi pracownik Telekomunikacji Polskiej z 15-letnim stażem. Wkurza cię, że twój telefon nie został naprawiony w dwa, trzy tygodnie? A gdzie jest powiedziane, że ma być naprawiony szybko? Dział sieci ma na naprawę 30 dni! O tym oczywiście nie wiesz, bo tego nie wolno nam powiedzieć. Gdy termin się przedłuża, monterzy stosują stary chwyt: mówią, że byli w mieszkaniu, ale ciebie nie było! Nie sposób im udowodnić, że kłamią - opowiada na łamach Życia Warszawy pracownik Telekomunikacji. Ale może być i tak, że konsultant, który odbiera telefon, nie wpisuje zgłoszenia do komputera. Dlaczego tak się dzieje? Jesteśmy premiowani za liczbę przeprowadzonych rozmów na zmianie. Optymalny czas rozmów to cztery minuty. To wystarczy na to, byś na mnie nakrzyczał, że długo czekałeś na połączenie i podał swoje dane. Ale rzadko kiedy wystarczy, by wpisać wszystko co się stało do komputera - pisze dziennik. "W ciągu godziny macie przyjmować 16 osób!" - słyszymy. Dla "pospiesznych" są premie - do 25 proc. Przy zarobkach 2000 - 3000 zł na rękę ma to swoją wartość. Rozmowy z klientami są podsłuchiwane. Często słyszę "Kończ już to gadanie". Nie wolno nam pod groźbą utraty pracy, podawać nazwisk, numerów telefonów, czy jakichkolwiek namiarów na swoich przełożonych - opowiada pracownik Telekomunikacji Polskiej Życiu Warszawy. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji