BlinkFeed od HTC się zmieni. As w rękawie czy brzytwa, której chwyta się tonący? Strona główna Aktualności17.06.2015 16:08 Udostępnij: O autorze Maciej Olanicki @b.munro BlinkFeed po raz pierwszy pojawił się na smartfonach HTC w piątej wersji nakładki Sense. Jest to dodatkowy ekran w interfejsie smartfona, którego zadaniem jest wyświetlanie w atrakcyjnej formie informacji z internetowej prasy, serwisów społecznościowych czy prognoz pogody. Cieszy się on sporym uznaniem, jednak wkrótce może się to zmienić. W marcu informowaliśmy, że BlinkFeeda udało się przeportować i przy odrobinie zaangażowania można ją uruchomić nie tylko na urządzeniach od HTC. Pojawiły się jednak informacje, że testowane są nowe funkcje. Wszystko wskazuje na to, że w przyszłości, obok artykułów, powiadomień i innych aktualności, BlinkFeed będzie wyświetlał także reklamy. Pilotażowy program wprowadzenia reklam do BlinkFeeda zostanie przeprowadzony w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Tajwanie i Chinach. Najprawdopodobniej jednak, już po testach, grono państw, w których użytkownicy będą oglądać reklamy na swoich HTC się zwiększy. Wyświetlane treści sponsorowane będą się skupiać na promowaniu aplikacji. Mowa przede wszystkim o programach stworzonych przez partnerów firmy: Mamy nadzieję, że wyświetlanie natywnych treści promocyjnych w ten sposób, pomoże w odkrywaniu nowych i przydatnych aplikacji i/lub produktów i usług. Powód decyzji HTC jest oczywisty. Korzyści z spieniężania popularnego wśród użytkowników programu mogą przynieść dodatkowy zastrzyk gotówki firmie, w przypadku której trudno wymienić wiele spektakularnych sukcesów w ciągu ostatnich miesięcy. Pytanie tylko czy takie podejście istotnie nie zniży jej notowań. Nie tylko notowań giełdowych. Oprogramowanie Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także BlinkFeed już nie tylko dla urządzeń HTC. Nakładkę udało się przeportować 10 mar 2015 Łukasz Tkacz Oprogramowanie 4 HTC nadal robi smartfony. Model z obsługą sieci 5G pojawi się jeszcze w tym roku 22 lut 2020 Arkadiusz Stando Sprzęt Biznes 37 Reklama spławików na portalu IT – rzecz o tym, jak działa Google AdSense i pokrewne 5 cze 2020 Piotr Urbaniak Internet Bezpieczeństwo Poradniki 39 USA. Rząd wykorzystuje reklamy do śledzenia pandemii koronawirusa 29 mar 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes Bezpieczeństwo Koronawirus 88
Udostępnij: O autorze Maciej Olanicki @b.munro BlinkFeed po raz pierwszy pojawił się na smartfonach HTC w piątej wersji nakładki Sense. Jest to dodatkowy ekran w interfejsie smartfona, którego zadaniem jest wyświetlanie w atrakcyjnej formie informacji z internetowej prasy, serwisów społecznościowych czy prognoz pogody. Cieszy się on sporym uznaniem, jednak wkrótce może się to zmienić. W marcu informowaliśmy, że BlinkFeeda udało się przeportować i przy odrobinie zaangażowania można ją uruchomić nie tylko na urządzeniach od HTC. Pojawiły się jednak informacje, że testowane są nowe funkcje. Wszystko wskazuje na to, że w przyszłości, obok artykułów, powiadomień i innych aktualności, BlinkFeed będzie wyświetlał także reklamy. Pilotażowy program wprowadzenia reklam do BlinkFeeda zostanie przeprowadzony w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Tajwanie i Chinach. Najprawdopodobniej jednak, już po testach, grono państw, w których użytkownicy będą oglądać reklamy na swoich HTC się zwiększy. Wyświetlane treści sponsorowane będą się skupiać na promowaniu aplikacji. Mowa przede wszystkim o programach stworzonych przez partnerów firmy: Mamy nadzieję, że wyświetlanie natywnych treści promocyjnych w ten sposób, pomoże w odkrywaniu nowych i przydatnych aplikacji i/lub produktów i usług. Powód decyzji HTC jest oczywisty. Korzyści z spieniężania popularnego wśród użytkowników programu mogą przynieść dodatkowy zastrzyk gotówki firmie, w przypadku której trudno wymienić wiele spektakularnych sukcesów w ciągu ostatnich miesięcy. Pytanie tylko czy takie podejście istotnie nie zniży jej notowań. Nie tylko notowań giełdowych. Oprogramowanie Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji