Blizzard nie wyklucza przejścia World of Warcraft na Free-2-Play Strona główna Aktualności26.08.2013 11:31 Udostępnij: O autorze Tomasz Wrzesień @TomisH Pewnie wielu graczy uważa, wzorem komiksowych Galów Asteriksa i Obeliksa, że prędzej niebo zwali im się na głowy, niż Blizzard z World of Warcraft przejdzie na model Free-2-Play. Okazuje się jednak, iż firma nie wyklucza wcale w przyszłości takiej oto możliwości. Producenci zdają sobie sprawę, że dzieło musi ewoluować, podążać za nowymi trendami i widzą wzrost popularności F2P. Ale decyzja musi być przemyślana. Według głównego projektanta World of Warcraft Toma Chiltona, taki scenariusz jak najbardziej ma sens, ale wiąże się z tym wiele niebezpieczeństw, z których wkurzenie wiernych fanów, co miesiac płacących za możliwość zabawy w MMO, jest tylko jednym. Zauważa on chociażby, jak wiele szumu robi się wokół informacji, że jakaś gra przechodzi na Free-2-Play albo debiutuje w tym modelu, rośnie niby liczba graczy, a po opadnięciu początkowego zgiełku nikt już o niej tak na dobrą sprawę nie pamięta. Pewnie wiele do myślenia da Blizzardowi obserwacja płatnego The Elder Scrolls Online. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także World of Warcraft Starter Edition RPG i MMO 0 Kasa musi się zgadzać – World of Warcraft drożeje 18 sie 2014 Tomasz Wrzesień Gaming 21 Ekspert od gier: grajcie odpowiedzialnie, by nie przeciążyć internetu 21 mar 2020 Jakub Krawczyński Gaming Internet 167 W Sklepie Play na Androida zabraknie "biblioteki". Google upraszcza interfejs 6 kwi 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet 31
Udostępnij: O autorze Tomasz Wrzesień @TomisH Pewnie wielu graczy uważa, wzorem komiksowych Galów Asteriksa i Obeliksa, że prędzej niebo zwali im się na głowy, niż Blizzard z World of Warcraft przejdzie na model Free-2-Play. Okazuje się jednak, iż firma nie wyklucza wcale w przyszłości takiej oto możliwości. Producenci zdają sobie sprawę, że dzieło musi ewoluować, podążać za nowymi trendami i widzą wzrost popularności F2P. Ale decyzja musi być przemyślana. Według głównego projektanta World of Warcraft Toma Chiltona, taki scenariusz jak najbardziej ma sens, ale wiąże się z tym wiele niebezpieczeństw, z których wkurzenie wiernych fanów, co miesiac płacących za możliwość zabawy w MMO, jest tylko jednym. Zauważa on chociażby, jak wiele szumu robi się wokół informacji, że jakaś gra przechodzi na Free-2-Play albo debiutuje w tym modelu, rośnie niby liczba graczy, a po opadnięciu początkowego zgiełku nikt już o niej tak na dobrą sprawę nie pamięta. Pewnie wiele do myślenia da Blizzardowi obserwacja płatnego The Elder Scrolls Online. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji