popularne tematy: hobby

Alternatywa wolnego wyboru z PC, gdy oferta RTV pochodzi z Chin

Ostatnio można zaobserwować wzrost świadomość w temacie odtwarzania muzyki z PC. Widać to w ofertach producentów, co ma również przełożenie na użytkowników. Przełom jest nawet tutaj na blogu, bo pojawiają się komentarze podpowiadające ciekawe rzeczy. Wcześniej wyglądały, jak skopiowane bezmyślnie informacje, które na szybko wyszukano pod jakieś hasło w Internecie. Efekty tego były jak przy kursach językowych, gdy słuchacze najpierw ściągają na teście kwalifikacyjnym, a potem narzekają na zbyt wysoki poziom.

Audio w komputerze osobistym melomana i inteligentnym domu konesera

Rozwój komputerów osobistych powoduje, że Microsoft zmaga się z uniwersalnym OS, gdzie ma do zagospodarowania wiele rozwiązań stworzonych przez producentów systemów wbudowanych. Potrzebne są także nowe rozwiązania dla inteligentnego domu, bo jeden "koprocesor dźwięku" DSP w strukturze x86 ma wiele ograniczeń.

Lepiej sprawdzą się głośniki z wbudowanym DSP i analogową elektroniką, które będą sterowane przez CPU w komputerze osobistym.

Audiowizualne realia z parametrami dla kina domowego oraz trend mikrokawalerek

W trakcie lektury wpisu adresowanego do entuzjastów kina domowego pojawiła się refleksja, że sprzedawcy sprzętu RTV potrzebowali kiedyś wiedzy merytorycznej, by zachęcić klientów do zakupów. Broszury były dla klientów źródłem informacji handlowej, którą sprzedawcy uzupełniali w oparciu o swoje praktyczne doświadczenie i wiedzę z instrukcji załączanych do produktów.

Atrakcja ofert ciszy i chwili czystego relaksu przy odtwarzaniu muzyki

Cisza stała się towarem luksusowym - coraz bardziej pożądanym. Przybywa przez to sprzedawców ciszy. Tak najkrócej można streścić obszerny artykuł, gdzie poruszonych jest bardzo wiele istotnych spraw. Rozpoczyna się na 39 stronie 38 numeru tegorocznej "Polityki" humorystycznym nawiązaniem do filmu "Dzień świra".

Ciszej by nie można? Można ciszej!? – wrzeszczy Adaś Miauczyński, mieszkaniec bloku z wielkiej płyty, interweniując u sąsiada, który podkręcił telewizor na maksymalną głośność, by pod prysznicem delektować się muzyką.

365 dni muzyki w roku z masowego produktu prosto do uszu

Słuchanie muzyki przestało być dla wielu chwilą relaksu. Jest elementem życia codziennego z użyciem "masówki" i to jej zakup stał się atrakcją. Stoisko ze słuchawkami Unitry przy Molo w Sopocie idealnie wpisało się w ten trend. Jeszcze lepiej robi to Street Sound Labs, który w Internecie oferuje słuchawki na rynek globalny, a zainwestował w sklep na ulicy z najlepszymi tradycjami w Sztokholmie.

Unitra bardzo dobrze oszacowała potrzeby rynku.