popularne tematy: urządzenia mobilne

OnePlus — narodziny legendy?

Założone pod koniec 2013 roku przedsiębiorstwo OnePlus, staje się obecnie coraz bardziej rozpoznawalne na globalnych rynkach. Odpowiada za to przemyślana strategia i dobre ulokowanie się w pewnej, nie do końca zagospodarowanej niszy. Prześledźmy co dokładnie przyczynia się do niemałej popularności tej marki i co w przyszłości może pozwolić jej zdobyć jeszcze większą rzeszę fanów.

Świetny marketing

OnePlus już od początku postawił na świetny marketing, głównie w sieci.

OnePlus 3T oficjalnie. Nie oczekujmy jednak cudów

Qualcomm Snapdragon 821, większa bateria, nowy kolor obudowy, opcja większej pamięci wewnętrznej (128 GB) oraz... przedni aparat z aż 16MP - tak w skrócie można opisać zmiany we flagowym modelu firmy OnePlus. To wszystko w nieco wyższych cenach. Mimo że jeszcze nie wiemy, ile nam przyjdzie zapłacić za ten model w złoty, Europejczycy posługujący się wspólnotową walutą, wyjmą z portfela 439 i 479 euro odpowiednio za wersję z 64 i 128 GB pamięci na dane. Przypomnijmy, że OnePlus 3 kosztuje obecnie 399 euro (1,799 zł), mając na pokładzie 64 GB.

Stary i nowy aparat