popularne tematy: hobby

Okiem Pangrysa, czyli jak się bawiłem na „Player One”

Parę dni temu, na ekranach kin niemal całego świata pojawił się jeden z bardziej wyczekiwanych przeze mnie filmów, czyli najnowszy film Stevena Spielberga pt. "Ready: Player One", który z niewiadomych przyczyn, w Polsce będzie wyświetlany pod skróconym tytułem "Player One". Film jest adaptacją niesamowitej powieści Ernesta Cline, wydanej pod tym samym tytułem. W książce autor ukazuje nam zniszczone kryzysem mocarstwa, które stoją na krawędzi upadku.

Battlefield — moja historia uzależnienia. Część 2

Podczas gdy ja wraz z przyjaciółmi grywałem kolejne rundy w BF2142, DICE szykowała naprawdę dużą niespodziankę dla graczy. Zauważono potencjał konsol i postanowiono wydać grę tylko na ten nośnik na całkowicie nowym silniku gry, czyli Frostbite. Moim zdaniem, w najśmielszych snach nie przypuszczali, że stworzą grę, która, nie będąc stricte Battlefieldem, tak podbije serca użytkowników na całym świecie. Już pod koniec roku 2007 na Youtubie oraz na portalach piszących o grach, zaczęły pojawiać się krótkie teasery nowej produkcji DICE.

Koniec pewnej epoki. CHIP i CHIP.pl zostaną zamknięte...

Magazyn Chip dla wielu i w tym i dla mnie przez wiele lat stanowił jedno z najważniejszych źródeł o nowinkach ze świata IT. Tytuł pojawił się na polskim rynku na początku lat dziewięćdziesiątych z redakcją umiejscowioną we Wrocławiu. Początkowo publikowano przedruki z niemieckiego wydania Chip, ale szybko pojawili się polscy autorzy, którzy zapewnili szpalty pisma niesamowitą treścią.

Battlefield — moja historia uzależnienia. Część 1

Gdy w pamiętnym roku 2002, młode i jeszcze szerzej mało znane szwedzkie studio Digital Illusions CE, które dziś wszyscy znamy jako DICE, pokazało po raz pierwszy swoją grę Battlefield 1942, gracze z całego świata wstrzymali oddech. W tamtych latach, dla miłośników multiplayera liczyły się kolejne odsłony Quake, Unreal Tournament czy Half-Life: Counter-Strike, które na wiele lat wyznaczyły standardy dla sieciowych FPS. Tutaj po raz pierwszy spotkaliśmy się z grą, która stawiała na wszechstronne wykorzystanie sprzętu i współpracę.