Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X
popularne tematy: sprzęt

MINI: technologia w nietypowej oprawie z domieszką Fallouta

Komputeryzacja, stosowanie dużych wyświetlaczy i zaawansowanych systemów wspomagających kierowcę, to wszystko sprawia, że współczesne auta przypominają pojazdy, które jako dzieciak widziałem w filmach science-fiction. Z tymi wymyślonymi autami zaczynają dzielić jeszcze jedną cechę – chłodne wnętrza. Idealne, sterylne i przepełnione technologią. Faktycznie czujemy się w nich jak w pojazdach przyszłości, ale tych z filmów spod znaku cyberpunk, które od kilkunastu lat cieszą się popularnością w kinach.

Nie wszyscy producenci idą tą drogą.

Pojechałem Audi na parking, a komputer pomógł mi zaparkować

Nowe samochody to komputery na kółkach, w których zastosowane zaawansowane systemy wspomagają kierowcę lub nawet go wyręczają w wybranych manewrach. Komputer zaczyna czuwać nad naszym bezpieczeństwem, monitoruje otoczenie wokół naszego samochodu i stara się przewidzieć zachowanie innych uczestników ruchu. To wszystko sprawia, że zarówno my, jak i inne osoby, jesteśmy bezpieczniejsi na drogach. Dodatkowo kierowanie staje się prostsze i bardziej komfortowe.

Cyfrowy Polsat: płacę wysoki abonament, a aktualizacja niszczy mój dekoder

Tak, oglądam telewizję, choć ze względu na brak czasu i ciekawych treści robię to coraz rzadziej. Korzystam z Cyfrowego Polsatu, ale dziś nie skupimy się dlaczego właśnie wybrałem tego usługodawcę. Przyjrzymy się sprawie znacznie mniej ciekawej, wręcz dla mnie zniechęcającej do dalszego przedłużenia umowy.

Zacznijmy jednak od początku. Jestem abonentem Cyfrowego Polsatu od wielu lat. Ogólnie jestem zadowolony z usługi, dostarczającej co prawda co raz mniej ciekawych treści. Jednakże to nie wina Polsatu, że oferowane kanały upadają.

Microsoft nie traktował naszego związku poważnie, rozstaliśmy się

Nie należę do tych, którzy tylko spróbowali danego produktu i po nieudanym pierwszym podejściu, krzyczą w Internecie jak strasznym przeżyciem był ten kontakt. Potrafię dać drugą, trzecią czy piątą szansę. Niestety, drogi niegdyś Microsofcie, swoje szanse wyczerpałeś, wręcz poczułem się, że wskazałeś mi drogę do wyjścia – zobaczcie go, kolejny niezadowolony, idź więc lansować się logo Apple, ja i tak mam miliony użytkowników i niech Ci producent smartfonu nie wyda aktualizacji do Androida.

Dałem szansę Windows 8, widziałem plusy w narzuconych siłowo kafelkach.

Nowe BMW serii 5: to nie samochód, to smartauto, komputer na kółkach

Byłem przekonany, że nowe auta wraz z kolejnymi modelami, które wpadną w moje dłonie, będą mnie coraz mniej zaskakiwać, że będą robić się coraz nudniejsze i po prostu zwykłe. Byłem w błędzie, bowiem dłuższy weekend z nową serią 5, a dokładniej cudownie dynamicznym modelem 540i xDrive dał mi do zrozumienia, że jest jeszcze miejsce na samochody doskonalsze niż te nowe perfekcyjne auta.

Właściciele nowego BMW serii 7 korzystają z tabletu Samsunga z 2014 roku

Ostatnio miałem przyjemność spędzić weekend z flagowym samochodem ze stajni BMW – limuzyną 750Ld, czyli najnowszym wcieleniem serii 7 w wersji przedłużonej. Jak z pewnością już się domyślicie, to auto oprócz świetnych właściwości jezdnych i wręcz fenomenalnego komfortu, zapewnia również komputeryzację na najwyższym poziomie. Widać to także siadając na miejscu prezesa, czyli z tyłu, gdzie centrum zarządzenia stanowi 7-calowy ekran.

Test Audi A3 8V – zgrabne i skomputeryzowane auto z pazurem

Przez wiele lat segment premium zarezerwowany był wyłącznie dla dużych limuzyn – prestiżowych, najczęściej z dużymi silnikami i sprzedawanych w dużych pieniądzach. Takie podejście ograniczało dostęp do aut marek uważanych za premium, korzystali z nich klienci szukający dużych samochodów, Ci wolący mniejsze musieli zadowolić się produktami mniej prestiżowymi. Jednym z modeli, który przełamał takie podejście było Audi A3, którego pierwsza generacja wyjechała na drogi w 1996 roku.

Nie, nagle nie okazało się, że segment C dorównał tym wyższym.