popularne tematy: gry

Poradnik na 10 stron A4 dla zaczynających przygodę z CS:GO w 2020

Lepszy FPS, celowanie, pozycjonowanie, poprawiamy jakość mikrofonu. Dobór myszy, podkładki, monitora, mikrofonu. Trust factor, toksyki, config, ping, spray pattern, mapy szkoleniowe, porady.

Wszyscy chcą być pro, ale na początku rzadko kto zadaje sobie dość trudu, by pomóc trochę szczęściu, i ułatwić sobie grę i innym. Get good. Po przeczytaniu tego przydługiego tekstu jest szansa, że wyjdziesz z slivera, a Twój team przestanie Cię wyzywać w trybie kompetetywnym.

Jest kilka rzeczy na start, które mocno ułatwiają grę, i warto je sobie przyswoić

1.

Monitory - lista 316 modeli 22-49" z parametrami | polecane | od 450zł do 18K zł

Indeks monitorów - na 25 listopad 2020 by deton24

z pomocą Krisol

Na samym dole -

Spis modeli polecanych/wyróżniających się specyfikacją na tle konkurencji (też z tych umieszczonych wyżej) by Krisol/Minciu/deton24

Wprowadzenie -

kompendium wiedzy

O tym jak odczytywać oznaczenia parametrów FreeSync:

"AMD FreeSync: gwarancja braku rwania obrazu, gwarancja niskich opóźnień.

AMD FreeSync Premium

Call of Duty: Mobile - czyli recenzja rzezi niewiniątek na PC (emulator Gameloop & Reshade)

(nie mylić z Call of Duty: Online / Legends of War - to dwie różne gry)

Kochane Activision, proszę, wprowadźcie w końcu osobne lobby dla pecetowców, bo chętnie pograłbym od czasu do czasu z ludźmi, którzy nie będą rzucali swoimi telefonami przez okno po skończonym meczu. From Poland with love ;* 

Edycja 24.11.19 - dodano obsługę kontrolerów, i tryb Zombie.

RX 460 — poprawiamy fabrykę - zaawansowane OC (i RX 470) i o padających ASUS Mining i Expedition

Oryginalny wpis autorstwa "ghs" umieszczony za wyraźnym pozwoleniem z powodu skasowania wpisu na innym portalu. Dodatkowo mały dopisek o RX 470 mojego autorstwa.

Przy okazji premiery serii Polaris obiegła świat wieść, że fachmistrze z AMD znów coś tam poblokowali w swoich kartach. Tym razem nie 4GB VRAM jak w RX 480 ale jednostki wykonawcze w RX 460. Blokada okazała się jedynie softowa więc natychmiast znaleźli się amatorzy "darmowych jabłek" w tym i niżej podpisany.

Lepsza jakość dźwięku i pozycjonowania w grach — wstrzykujemy OpenAL/HRTF, i/lub odzyskujemy DirectSound 3D i/lub EAX

Biblioteki: Creative Alchemy, DSOAL, Inditect Sound, 3D SoundBack, Xear3D EX, x3daudio1_7_hrtf, Rapture3D,

dla obsługi:

DirectSound, Aureal3D, XAudio2, OpenAL we współczesnych systemach.

Czyli (min.) jak przywrócić efekty dawnej sprzętowej akceleracji audio części składowej pakietu DirectX - DirectSound, za pomocą bibliotek dsound.dll (i wstrzyknąć OpenAL/+HRTF) a także jak, i czy stosować te biblioteki (i które) w nowszych tytułach. 

Przywracanie EAX w starszych grach