popularne tematy: gry

Monitory - lista 300 modeli 22-49" z parametrami | polecane | od 450zł do 18K zł

Indeks monitorów - lipiec/sierpień 2020 by deton24

z pomocą Krisol

Na samym dole -

Spis modeli wyróżniających się specyfikacją na tle konkurencji (też z tych umieszczonych u góry) by Krisol/Minciu/deton24

Wprowadzenie -

kompendium wiedzy

O tym jak odczytywać oznaczenia parametrów FreeSync:

AMD FreeSync: gwarancja braku rwania obrazu, gwarancja niskich opóźnień.

Call of Duty: Mobile - czyli recenzja rzezi niewiniątek na PC (emulator Gameloop & Reshade)

(nie mylić z Call of Duty: Online / Legends of War - to dwie różne gry)

Kochane Activision, proszę, wprowadźcie w końcu osobne lobby dla pecetowców, bo chętnie pograłbym od czasu do czasu z ludźmi, którzy nie będą rzucali swoimi telefonami przez okno po skończonym meczu. From Poland with love ;* 

Edycja 24.11.19 - dodano obsługę kontrolerów, i tryb Zombie.

RX 460 — poprawiamy fabrykę (i RX 470) i o padających ASUS Mining i Expedition

Oryginalny wpis autorstwa "ghs" umieszczony za wyraźnym pozwoleniem z powodu skasowania wpisu na innym portalu. Dodatkowo mały dopisek o RX 470 mojego autorstwa.

Przy okazji premiery serii Polaris obiegła świat wieść, że fachmistrze z AMD znów coś tam poblokowali w swoich kartach. Tym razem nie 4GB VRAM jak w RX 480 ale jednostki wykonawcze w RX 460. Blokada okazała się jedynie softowa więc natychmiast znaleźli się amatorzy "darmowych jabłek" w tym i niżej podpisany.

Lepsza jakość dźwięku i pozycjonowania w grach — wstrzykujemy OpenAL/HRTF, i/lub odzyskujemy DirectSound 3D i/lub EAX

Biblioteki: Creative Alchemy, DSOAL, Inditect Sound, 3D SoundBack, Xear3D EX, x3daudio1_7_hrtf, Rapture3D,

dla obsługi:

DirectSound, Aureal3D, XAudio2, OpenAL we współczesnych systemach.

Czyli (min.) jak przywrócić efekty dawnej sprzętowej akceleracji audio części składowej pakietu DirectX - DirectSound, za pomocą bibliotek dsound.dll (i wstrzyknąć OpenAL/+HRTF) a także jak, i czy stosować te biblioteki (i które) w nowszych tytułach. 

Przywracanie EAX w starszych grach