popularne tematy: porady

Monitory - lista 305 modeli 22-49" z parametrami | polecane | od 450zł do 18K zł

Indeks monitorów - lipiec/sierpień 2020 by deton24

z pomocą Krisol

Na samym dole -

Spis modeli polecanych/wyróżniających się specyfikacją na tle konkurencji (też z tych umieszczonych wyżej) by Krisol/Minciu/deton24

Wprowadzenie -

kompendium wiedzy

O tym jak odczytywać oznaczenia parametrów FreeSync:

"AMD FreeSync: gwarancja braku rwania obrazu, gwarancja niskich opóźnień.

AMD FreeSync Premium

RX 460 — poprawiamy fabrykę - zaawansowane OC (i RX 470) i o padających ASUS Mining i Expedition

Oryginalny wpis autorstwa "ghs" umieszczony za wyraźnym pozwoleniem z powodu skasowania wpisu na innym portalu. Dodatkowo mały dopisek o RX 470 mojego autorstwa.

Przy okazji premiery serii Polaris obiegła świat wieść, że fachmistrze z AMD znów coś tam poblokowali w swoich kartach. Tym razem nie 4GB VRAM jak w RX 480 ale jednostki wykonawcze w RX 460. Blokada okazała się jedynie softowa więc natychmiast znaleźli się amatorzy "darmowych jabłek" w tym i niżej podpisany.

Audio CD vs FLAC — o tym, dlaczego pewnego razu brzmiał mi gorzej...

Problem jest odosobniony, i nie przywiązuję do niego szczególnej wagi, a zatem Wasze FLACi mają prawo grać identycznie płyty CD, a że niekoniecznie jest tak w moim wybranym przypadku, uprzejmie proszę o powstrzymanie się od niekonstruktywnej krytyki w formie inwektyw pod adresem jakichkolwiek osób zaangażowanych w rozwój i rozwikłanie tematu. Na konstruktywną krytykę jestem otwarty. Dziękuję.

Oto moja historia. Mam znajomego melomana, zagorzałego zwolennika tradycyjnych płyt kompaktowych. Zawsze obstawał za takim dźwiękiem zamiast mp3 z kart SD w aucie.

Lepsza jakość dźwięku i pozycjonowania w grach — wstrzykujemy OpenAL/HRTF, i/lub odzyskujemy DirectSound 3D i/lub EAX

Biblioteki: Creative Alchemy, DSOAL, Inditect Sound, 3D SoundBack, Xear3D EX, x3daudio1_7_hrtf, Rapture3D,

dla obsługi:

DirectSound, Aureal3D, XAudio2, OpenAL we współczesnych systemach.

Czyli (min.) jak przywrócić efekty dawnej sprzętowej akceleracji audio części składowej pakietu DirectX - DirectSound, za pomocą bibliotek dsound.dll (i wstrzyknąć OpenAL/+HRTF) a także jak, i czy stosować te biblioteki (i które) w nowszych tytułach. 

Przywracanie EAX w starszych grach