popularne tematy: windows

Call of Duty: Mobile - czyli recenzja rzezi niewiniątek na PC (emulator Gameloop & Reshade)

(nie mylić z Call of Duty: Online / Legends of War - to dwie różne gry)

Kochane Activision, proszę, wprowadźcie w końcu osobne lobby dla pecetowców, bo chętnie pograłbym od czasu do czasu z ludźmi, którzy nie będą rzucali swoimi telefonami przez okno po skończonym meczu. From Poland with love ;* 

Edycja 24.11.19 - dodano obsługę kontrolerów, i tryb Zombie.

Jak uzyskać jak najlepszy dźwięk w komputerze. Również dla słabych lub beznadziejnie słabych słuchawek i kolumn (i nie tylko)

Aktualna wersja wpisu tutaj:

http://forum.pclab.pl/topic/990929-Jak-uzyska%C4%87-jak-najlepszy-d%C5...

Czyli tuning programowo - sprzętowy, tańszych słuchawek/kolumn (i karty dźwiękowej/DAC) from zero to hero. Wersja 2018.

Tekst przeszedł tak mnóstwo rewizji przez 4 lata, że kilka razy zdążyłem zapuścić brodę.

Audio CD vs FLAC — o tym, dlaczego pewnego razu brzmiał mi gorzej...

Problem jest odosobniony, i nie przywiązuję do niego szczególnej wagi, a zatem Wasze FLACi mają prawo grać identycznie płyty CD, a że niekoniecznie jest tak w moim wybranym przypadku, uprzejmie proszę o powstrzymanie się od niekonstruktywnej krytyki w formie inwektyw pod adresem jakichkolwiek osób zaangażowanych w rozwój i rozwikłanie tematu. Na konstruktywną krytykę jestem otwarty. Dziękuję.

Oto moja historia. Mam znajomego melomana, zagorzałego zwolennika tradycyjnych płyt kompaktowych. Zawsze obstawał za takim dźwiękiem zamiast mp3 z kart SD w aucie.

Lepsza jakość dźwięku i pozycjonowania w grach — wstrzykujemy OpenAL/HRTF, i/lub odzyskujemy DirectSound 3D i/lub EAX

Biblioteki: Creative Alchemy, DSOAL, Inditect Sound, 3D SoundBack, Xear3D EX, x3daudio1_7_hrtf, Rapture3D,

dla obsługi:

DirectSound, Aureal3D, XAudio2, OpenAL we współczesnych systemach.

Czyli (min.) jak przywrócić efekty dawnej sprzętowej akceleracji audio części składowej pakietu DirectX - DirectSound, za pomocą bibliotek dsound.dll (i wstrzyknąć OpenAL/+HRTF) a także jak, i czy stosować te biblioteki (i które) w nowszych tytułach. 

Przywracanie EAX w starszych grach