popularne tematy: windows

Call of Duty: Mobile - czyli recenzja rzezi niewiniątek na PC (emulator Gameloop & Reshade)

(nie mylić z Online - to dwie różne gry)

Kochane Activision, proszę, wprowadźcie w końcu osobne lobby dla pecetowców, bo chętnie pograłbym od czasu do czasu z ludźmi, którzy nie będą rzucali swoimi telefonami przez okno po skończonym meczu. From Poland with love ;* 

Edycja 24 Listopad - dodano obsługę kontrolerów, i tryb Zombie. Do tego "nowe bronie, nowe areny, nowe obszary trybu battle royale, nowe aktywności" (Spidersweb).

Recenzja była przeprowadzona na oficjalnie wspieranym i prekonfigurowanym pod tą grę emulatorze Gameloop.

Audio CD vs FLAC — o tym, dlaczego pewnego razu brzmiał mi gorzej...

Problem jest odosobniony, i nie przywiązuję do niego szczególnej wagi, a zatem Wasze FLACi mają prawo grać identycznie płyty CD, a że niekoniecznie jest tak w moim wybranym przypadku, uprzejmie proszę o powstrzymanie się od niekonstruktywnej krytyki w formie inwektyw pod adresem jakichkolwiek osób zaangażowanych w rozwój i rozwikłanie tematu. Na konstruktywną krytykę jestem otwarty. Dziękuję.

Oto moja historia. Mam znajomego melomana, zagorzałego zwolennika tradycyjnych płyt kompaktowych. Zawsze obstawał za takim dźwiękiem zamiast mp3 z kart SD w aucie.

Lepsza jakość dźwięku i pozycjonowania w grach — wstrzykujemy OpenAL/HRTF, i/lub odzyskujemy DirectSound 3D

Biblioteki: Creative Alchemy, DSOAL, Inditect Sound, 3D SoundBack, Xear3D EX, x3daudio1_7_hrtf, Rapture3D,

dla obsługi:

DirectSound, Aureal3D, XAudio2, OpenAL we współczesnych systemach.

Czyli (min.) jak przywrócić efekty dawnej sprzętowej akceleracji audio części składowej pakietu DirectX - DirectSound, za pomocą bibliotek dsound.dll (i wstrzyknąć OpenAL/+HRTF) a także jak, i czy stosować te biblioteki (i które) w nowszych tytułach. 

Przywracanie EAX w starszych grach