Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X
popularne tematy: gry

Test Inno3D GT 1030 – co potrafi budżetowe GPU?

Na mój „debiutancki warsztat” idzie najtańsza grafika z rodziny Nvidia Pascal, w wykonaniu firmy Inno3D. Jak się okazuje GT 1030, posiadający tylko 2GB VRAM i pasywne chłodzenie, potrafi pozytywnie zaskoczyć. Za chwilę będziecie mieli okazję się o tym przekonać…

Procesory graficzne Pascal przejęły pałeczkę po swoich bardzo udanych poprzednikach z rodziny Maxwell w kwietniu 2016 roku. Swoją premierę najpierw miały karty zaprojektowane z myślą o dostarczeniu jak największej wydajności – GeForce GTX 1080 i GTX 1070.

AORUS M3 — mysz z logiem Sokoła

Dziś otrzymałem kolejnego gryzonia do testów z podświetlanym logiem głowy sokoła.Opakowanie: Kartonik z uchylnym bokiem i osłona w polimerowym blistrze.

W opakowaniu Instrukcja obsługi zapasowe ślizgacze w kolorach białym i czarnym.AORUS M3, z wdzięcznym dopiskiem "Gaming Mouse" - czyli coś dla gracza.

Mały czarny gryzoń z ogonkiem około 1,8 metra zakończonym pozłacanym wtykiem USB.

Komputer dla gracza musi się świecić! Marka Genesis stawia na przystępne cenowo obudowy

Ostatnimi czasy postępuje dynamiczny rozkwit e-sportu oraz wzmożona ilość premier sprzętu skierowanego dla zagorzałych graczy. Dożyliśmy czasów w których specyfikacja techniczna zwolniła nieco swoje tempo w rozwoju nowych technologii a górę wzięła stylistyka oraz ... kolorowe diody. Należę do grona osób które jednak cenią komfort pracy i zabawy, ponad wymyślny wygląd czy wymuszone posiadanie kolorowych podświetleń na urządzeniu. Dla mnie liczy się prostota wykonania oraz specyfikacja, dzięki której mogę panować na wirtualnych polach walki.

Gry MMO — Hattrick ma już 20 lat

Współczesne gry najczęściej opierają się na współzawodnictwie z innymi graczami za pośrednictwem sieci. Owszem, na rynku ciągle pojawiają się nowe pozycje, gdzie oprócz gracza, całą resztą steruje komputer, jednak niemal każdy z nas pragnie rywalizować z innymi, żywymi graczami. Nic w tym dziwnego. 

Za czasów komputerów ośmiobitowych, świat gier zdominowany był przez pozycje typu „single player” - gracz i komputer przeciwko sobie.

Dlaczego NIE warto kupować teraz laptopów?

Niezależnie od etapu postępu technologicznego biznes musi się kręcić, a producenci sprzętu i sklepy internetowe zarabiać. Mamy obecnie bardzo szybkie procesory CPU, pamięci DDR jak i również dyski SSD które cenowo są przystępne dla każdego zyskując status standardu w obecnych specyfikacjach laptopów. Skoro o specyfikacjach technicznych mowa to jeśli jesteś osobą która przed zakupem skrupulatnie porównuje nie tylko wygląd, ale przede wszystkim podzespoły laptopa to zwróć uwagę na jedną rzecz. Co w najważniejsze?

Tak.

Chuchel — recenzja gry jakich mało. A jak wiemy "małe jest piękne"

Zapewne wielu z was skojarzy studio Amanita Design. Ta niezależna, czeska firma odpowiedzialna była za produkcję oraz wypuszczenie na rynek takich gier jak Samorost, Botanicula czy przesławne Machinarium, za którą otrzymała w 2009 roku nagrodę „Excellence in Visual Art” na Independent Games Festival. Tym razem otrzymaliśmy część z bardzo podobnym do poprzedników, podejściem do rozgrywki. Gra Chuchel wciąż nawiązuje do gatunku point&click, ale otrzymamy w niej wiele dodatkowych czynności takich jak gry logiczne i zręcznościowe.

Genesis RX85 — młodszy brat Thor'a z białym podświetleniem i przełącznikami Kailh Brown!

W tamtym roku miałem możliwość przetestowania kilku klawiatur stworzonych specjalnie dla graczy. Tak się złożyło że najbardziej przypadły mi modele z serii Thor. Do tej pory korzystam z wersji klasycznej z białym podświetleniem, która idealnie sprawdza się do pracy biurowej, jak i w wymagających rozgrywkach wieloosobowych. Tym razem na czas testów otrzymałem bardziej zaawansowany model klawiatury mechanicznej

Recenzja Kingdom Come: Deliverance — najlepszy, rozbudowany symulator średniowiecznego rycerza!

O pierwszych wzmiankach na temat tego tytułu można było usłyszeć podczas głośnej kampanii zbiórkowej w serwisie Kickstarter w 2014 roku, w którym to otrzymaliśmy pierwsze informacje dotyczące tworzącej się produkcji. Studio odpowiedzialne za grę to Warhorse Studios, którego członkowie pracowali przy takich grach jak Mafia lub Original War. Podjęli oni decyzję o stworzeniu od podstaw, bardzo rozbudowanego symulatora średniowiecznego rycerza, który mógłby spokojnie konkurować z takimi sławami jak Wiedźmin 3 lub Skyrim.