popularne tematy: gry

Pierwsze wrażenia z użytkowania AVerMedia Live Gamer Mini — entry level do streamingu

YouTube, Twitch i inne serwisy udostępniające treść w postaci filmików rosną w oczach. Dzieje się tak głównie za sprawą dużego zainteresowania tematyką esportu wśród internautów. Oczywiście nie jest to jednak jedyny powód. Niemniej nowi twórcy pojawiają się każdego dnia i potrzebują sprzętu, który w sposób prosty wprowadzi ich do świata social media. Odpowiedzią na to zawołanie ma być AVerMedia Live Gamer Mini (GC311).

Kanały technologiczne oraz wideo z gier, pod postacią nagrań i strumieniowania na żywo, to obecnie spory kawałek Internetu.

Tworzenie gier w Godot Engine — omówienie wyglądu i podstawowych elementów silnika

Z racji tego, że poprzedni wpis o premierze i nowościach cieszył się całkiem dużym zainteresowaniem, to postanowiłem teraz opisać i przybliżyć nieco wygląd i podstawowe elementy Godota 3.1.

Dla tych co nie czytali TEGO WPISU przypomnę, że Godot Engine jest silnikiem do tworzenia gier, udostępnionym na licencji MIT umożliwiającej na używanie silnika bez żadnych opłat i obostrzeń.

Czekania nadszedł kres, oto nadchodzi Godot Engine 3.1

Dzisiaj ma miejsce premiera darmowego i otwartoźródłowego silnika do tworzenia gier Godot Engine. Ten niewymagający instalacji silnik, ważący po rozpakowaniu nieco ponad 60MB, oferuje wypełnione funkcjami środowisko do tworzenia różnorakich programów. Pośród swoich braci o otwartym kodzie źródłowym wyróżnia się m.in. tym, że posiada graficzny interfejs użytkownika oraz ogromną społeczność dzięki czemu ostatnio stał się trzecim najszybciej rozwijającym się otwartoźródłowym projektem na Githubie. Co ważne, działa on natywnie na Linuxie, Windowsie i macOS.

Piractwo, a po co to komu? — dogrywka: gry na PC

Witam w moim dzisiejszym wpisie, którego tematem przewodnim będą po raz kolejny gry na PC. Jednak zanim przejdziemy do właściwej części kilka uwag organizacyjnych.

Zgodnie z obietnicą złożoną Wam w tekście Piractwo, a po co to komu? - ostatni koncert w mieście moja seria dotycząca legalnych sposobów na dostęp do kultury za pośrednictwem Internetu wcale się nie zakończyła i do czeka się aż trzech typów spin-offów.

Dziwne eksperymenty: RTX 2080 i procesor ze “średniej” półki w grach

Najnowsze układy graficzne GeForce przetestowano już chyba na wiele sposobów, dlatego tym razem warto nieco zmienić punkt zainteresowania. Pytanie: jak zachowa się platforma testowa z kartą RTX i procesorem, któremu daleko do topowych współczesnych rozwiązań? Bohaterami tych rozważań będą inno3D RTX 2080 X2 OC oraz staruszek i5-4460.

Dzisiejszy test najlepiej traktować w ramach ciekawostki. Wszakże nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie parować układu graficznego z niemal dziewięciokrotnie tańszym procesorem.

Test Zalman Z3 Plus – tania obudowa dla graczy i nie tylko

Każdy, kto obcuje z technologiami komputerowymi, choć raz musiał usłyszeć o firmie Zalman. Posiada ona między innymi dość ciekawą ofertę obudów komputerowych. Jedną z najczęściej polecanych jest model Z3 Plus. Czy mimo jej długiego stażu na półkach sklepowych wciąż można ją polecić w 2019 roku?

Konstrukcja powszechnie znana, jako Z3 Plus debiutowała przeszło sześć lat temu w segmencie budżetowym. Obecnie jej ceny nie różnią się zbytnio względem dnia premiery i można ją nabyć w przedziale 160-180 zł.

Far Cry: New Dawn — recenzja niespełnionego dodatku

Jako że całkiem niedawno swoją światową premierę miała kolejna część serii Far Cry, musiałem sprawdzić w praktyce czy nowa odsłona będzie w stanie dorównać mocno grywalnej podstawce. Far Cry New Dawn jest kontynuacją poprzednika i rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach znanych nam z Far Cry 5, kiedy to na tereny hrabstwa Hope w stanie Montana, spadają bomby atomowe.

HyperX Alloy FPS RGB, HyperX Pulsefire FPS Pro oraz HyperX Wrist Rest — okiem Pangrysa

Od przeszło dwóch lat jestem, a raczej byłem, szczęśliwym posiadaczem klawiatury mechanicznej HyperX Alloy FPS. Sprzęt się u mnie sprawdził i przez cały czas użytkowania nie mogłem powiedzieć na niego nawet jednego złego słowa. Klawisze wytrzymywały, gdy z oburzeniem i wściekłością pisałem odwołanie do Bardzo Ważnego Urzędu, waląc w nie swoimi dość niemałymi paluchami.

RX 460 — poprawiamy fabrykę (i RX 470) i o padających ASUS Mining i Expedition

Oryginalny wpis autorstwa "ghs" umieszczony za wyraźnym pozwoleniem z powodu skasowania wpisu na innym portalu. Dodatkowo mały dopisek o RX 470 mojego autorstwa.

Przy okazji premiery serii Polaris obiegła świat wieść, że fachmistrze z AMD znów coś tam poblokowali w swoich kartach. Tym razem nie 4GB VRAM jak w RX 480 ale jednostki wykonawcze w RX 460. Blokada okazała się jedynie softowa więc natychmiast znaleźli się amatorzy "darmowych jabłek" w tym i niżej podpisany.