CDS nowym hitem CyberLinka ? Strona główna Aktualności31.12.2003 00:44 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior CyberLink, firma znana większości posiadaczy napędów DVD, zaczęła oferować w październiku oprogramowanie CyberLink DVD Solution (CDS) producentom czytników i nagrywarek DVD. Na zestaw składa się od pięciu do sześciu różnych programów, od narzędzi do pracy z materiałami wideo, zdjęciami czy muzyką. Jak pisze DigiTimes, CyberLink nie zdecydował jeszcze czy oprogramowanie będzie dostępne w sprzedaży detalicznej. Programy te mają być podstawowym źródłem przychodów firmy w 2004 roku. Obecnie, główną linią produktów CyberLinka jest aplikacja PowerDVD, programowy odtwarzacz filmów DVD. Aplikacja stanowi obecnie około 80 proc. sprzedaży firmy. W Europie program ma około 60-procentowy udział w rynku, w Stanach Zjednoczonych jest to około 50 proc., a na Tajwanie aż 70 proc. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Nowy utwór Elona Muska stał się hitem internetu 6 lut 2020 Jakub Krawczyński Internet Biznes 44 Szef studia od Gears of War odchodzi, by zająć się Diablo IV dla Blizzarda 6 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming Biznes 8 Kultowy Snake z komórek Nokii powraca w 4K na Xbox One X 5 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming 21 Czy PlayStation podąży za Xboksem i udostępni hity na PC? Odpowiedź brzmi: i tak, i nie 11 mar 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Gaming Biznes 17
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior CyberLink, firma znana większości posiadaczy napędów DVD, zaczęła oferować w październiku oprogramowanie CyberLink DVD Solution (CDS) producentom czytników i nagrywarek DVD. Na zestaw składa się od pięciu do sześciu różnych programów, od narzędzi do pracy z materiałami wideo, zdjęciami czy muzyką. Jak pisze DigiTimes, CyberLink nie zdecydował jeszcze czy oprogramowanie będzie dostępne w sprzedaży detalicznej. Programy te mają być podstawowym źródłem przychodów firmy w 2004 roku. Obecnie, główną linią produktów CyberLinka jest aplikacja PowerDVD, programowy odtwarzacz filmów DVD. Aplikacja stanowi obecnie około 80 proc. sprzedaży firmy. W Europie program ma około 60-procentowy udział w rynku, w Stanach Zjednoczonych jest to około 50 proc., a na Tajwanie aż 70 proc. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji