CDS nowym hitem CyberLinka ? Strona główna Aktualności31.12.2003 00:44 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior CyberLink, firma znana większości posiadaczy napędów DVD, zaczęła oferować w październiku oprogramowanie CyberLink DVD Solution (CDS) producentom czytników i nagrywarek DVD. Na zestaw składa się od pięciu do sześciu różnych programów, od narzędzi do pracy z materiałami wideo, zdjęciami czy muzyką. Jak pisze DigiTimes, CyberLink nie zdecydował jeszcze czy oprogramowanie będzie dostępne w sprzedaży detalicznej. Programy te mają być podstawowym źródłem przychodów firmy w 2004 roku. Obecnie, główną linią produktów CyberLinka jest aplikacja PowerDVD, programowy odtwarzacz filmów DVD. Aplikacja stanowi obecnie około 80 proc. sprzedaży firmy. W Europie program ma około 60-procentowy udział w rynku, w Stanach Zjednoczonych jest to około 50 proc., a na Tajwanie aż 70 proc. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Nowy iPhone SE nie takim hitem, jak się spodziewano – potwierdza ankieta 18 kwi 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Biznes 198 Nowy Seat Leon: Krótki przegląd nowego systemu i wirtualny kokpit 31 lip 2020 Kamil Rogala Sprzęt TechMoto 12 PlayStation 5: nowa generacja może być krótsza niż dotychczasowe 28 lip 2020 Jakub Krawczyński Sprzęt Gaming Biznes 40 Xbox Series S, czyli nowa generacja konsol w wersji budżetowej 27 cze 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Gaming 39
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior CyberLink, firma znana większości posiadaczy napędów DVD, zaczęła oferować w październiku oprogramowanie CyberLink DVD Solution (CDS) producentom czytników i nagrywarek DVD. Na zestaw składa się od pięciu do sześciu różnych programów, od narzędzi do pracy z materiałami wideo, zdjęciami czy muzyką. Jak pisze DigiTimes, CyberLink nie zdecydował jeszcze czy oprogramowanie będzie dostępne w sprzedaży detalicznej. Programy te mają być podstawowym źródłem przychodów firmy w 2004 roku. Obecnie, główną linią produktów CyberLinka jest aplikacja PowerDVD, programowy odtwarzacz filmów DVD. Aplikacja stanowi obecnie około 80 proc. sprzedaży firmy. W Europie program ma około 60-procentowy udział w rynku, w Stanach Zjednoczonych jest to około 50 proc., a na Tajwanie aż 70 proc. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji