CRM Berberis Minima 9.1.0.16

Strona główna Windows Firma Zarządzanie relacjami z klientami CRM
Pobierz program
zabezpiecz pobieranie Asystent może proponować instalację ofert reklamowych, na które nie musisz wyrażać zgody w celu pobrania programu. Możesz też użyć linków bezpośrednich bez asystenta (przycisk obok). W przypadku omyłkowej instalacji niechcianego oprogramowania polecamy skorzystanie z naszego poradnika.

CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie, ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - Systemu Berberis firmy BMS Creative.

W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie pełnej ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail. Program wymaga rejestracji.

Główne funkcje i zalety programu


Pełna ewidencja kontrahentów
  1. Przechowywanie informacji o osobach, firmach, działach, pracownikach
  2. Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
  3. Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
  4. Możliwość definiowania powiązań pomiędzy podmiotami (firmami, osobami)
  5. Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  6. Dostęp do danych adresowych Berberisa w MS Outlook (poprzez serwer LDAP)
Rejestrowanie kontaktów handlowych
  1. Przechowywanie informacji o zdarzeniach
  2. Przyporządkowywanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
  3. Graficzna wizualizacja procesów (sekwencji powiązanych zdarzeń)
  4. Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
  5. Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
  6. Rejestrowanie czasu pracy oraz kosztów dodatkowych
  7. Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  8. Przypominanie o sprawach do załatwienia (na dzień i godzinę)
  9. Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza
Grupowanie zdarzeń w sprawy
  1. Przechowywanie informacji o sprawach
  2. Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów
  3. Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
Grupowanie spraw w projekty
  1. Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych klientów
  2. Hierarchiczna wizualizacja projektów
  3. Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Ganta)
  4. Eksport informacji do programu MS Project
Wysyłanie korespondencji seryjnej
  1. Tworzenie grup klientów (ze względu na różne atrybuty)
  2. Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
  3. Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
  4. Współpraca z dowolnym programem pocztowym
Wbudowany klient poczty elektronicznej
  1. Wykorzystujący motor Gecko firmy Netscape
  2. Standardowy wygląd i duża łatwość obsługi
  3. Automatyczna identyfikacja nadawców
  4. Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
  5. Wygodna książka adresowa
  6. Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office
Współpraca z oprogramowaniem Skype
  1. Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
  2. Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej
Archiwizacja dokumentów
  1. Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
  2. Narzędzia wspomagające odnajdywanie dokumentów
  3. Współpraca ze skanerem

Ograniczenia wersji bezpłatnej

  1. Program w wersji bezpłatnej może umożliwia pracę tylko na jednym stanowisku i nie posiada wszystkich funkcjonalności pełnych wersji CRM Berberis i częściowo CRM Berberis Minor: nie obsługuje gospodarki magazynowej, procesów serwisowych, nie umożliwia wystawiania faktur. Może być jednak w przyszłości rozbudowywany do płatnej wersji z zachowaniem wprowadzonych danych. Wersje testowe ww. programów można znaleźć w vortalu, w dziale PROGRAMY -> Firma -> Programy handlowe i magazynowe
  2. Program wymaga rejestracji (można jej dokonać z poziomu programu), w przeciwnym wypadku ilości wpisów są ograniczone.
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

bogata funkcjonalność, prosty w obsłudze, przyjrzysty, pozwala pozyskać nowych klientów
w bezpłatnej wersji brak możliwości wystawiania faktur
ocena użytkownika

Testowałem większość dostępnych na rynku darmowych programów CRM. Berberis Minima jest z nich faktycznie najlepszy. Mocno rozbudowany, intuicyjny w obsłudze i ma wiele fajnych funkcji. Podoba mi się logika tworzenia spraw i następnym kroków, przejrzysty kalendarz oraz poczta. Od jakiegoś czasu sprawdzam też działanie programu z usługą weBBell - naprawde daje to rade... Dużo klientów znalazłem własnie po wysyłce mailingu. Webbell rozpoznał wejścia klientów na moja strone www, a potem do Minimy wpadły mi przypomnienia, żeby skontaktować się z firmami, które faktycznie zainteresowały się moją ofertą. I tak złapalem pare firm. Polecam.

18.11.2015 14:52 | Recenzja do wersji 7.0.0.18