reklama

Cały świat ma dziś problemy z logowaniem do Creative Cloud

Strona główna Aktualności

O autorze

Kobieta o wielu talentach, użytkowniczka OS X kochająca fotografię, kuchnię wschodnią, ciężką muzykę i poprawną polszczyznę.

Nie jest to najlepszy dzień dla użytkowników Creative Cloud — firma Adobe informuje, że na całym świecie występują dziś problemy z logowaniem.

Inżynierowie Adobe od kilku godzin pracują nad rozwiązaniem problemu. Warto zaznaczyć, że nie wszyscy użytkownicy mają trudności z korzystaniem z programów z Creative Cloud na swoich komputerach. Większość z nich działa bez problemu (również w Redakcji), ale pojawiają się zgłoszenia problemów z czcionkami. Jest jednak spora szansa na to, że nie uda się zalogować na stronie Adobe ani na dysk Creative Cloud z użyciem danych Adobe ID. Nie jest możliwe również tworzenie nowych kont w usługach Adobe. Na głównej stronie Creative Cloud widnieje informacja o tym, że usługa jest teraz w trakcie naprawy i zaleca się skorzystanie z niej później.

Jest to pierwszy większy wypadek Creative Cloud i pozostaje mieć nadzieję, że takie sytuacje nie będą zdarzały się częściej. Dzisiejsza awaria pokazuje jedną z poważniejszych wad rozwiązań bazujących na chmurze. Można powiedzieć, że to musiało się w końcu stać.

W Internecie słychać głosy mówiące o tym, że naprawienie awarii zajmie przynajmniej 24 godziny. Postęp prac można śledzić na Twitterze.

Około 21:00 technicy powiadomili, że zidentyfikowali przyczynę awarii.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama