r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

CeReM Personal 2.1

Strona główna Windows Firma Zarządzanie relacjami z klientami CRM
Pobierz program przy pomocy Asystenta pobierania zabezpiecz pobieranie Asystent może proponować instalację ofert reklamowych, na które nie musisz wyrażać zgody w celu pobrania programu. Możesz też użyć linków bezpośrednich bez asystenta (przycisk obok). W przypadku omyłkowej instalacji niechcianego oprogramowania polecamy skorzystanie z naszego poradnika.

Jest to podstawowa, nieskomplikowana w obsłudze, aplikacja klasy CRM (Customer Relationship Managment) przeznaczona do obsługi przez jednego użytkownika.

Galeria programu

Podstawowym zadaniem programu jest ułatwienie efektywnej współpracy z klientami. Program ten jest przeznaczony dla wszystkich osób zaangażowanych w pozyskiwanie klientów oraz systematyczną współpracę z nimi. Program może być bardzo przydatny osobom pracującym na różnych stanowiskach, począwszy od sekretarek i recepcjonistek, poprzez przedstawicieli handlowych na dyrektorach i prezesach kończąc...

Możliwości oraz elementy jakie zawiera program:

Karta klienta na którą składają się:
- dane teleadresowe klienta
- branżę, działalność, asortyment
- osoby kontaktowe z telefonami i mailami
- obszerny notes do opisu klienta
- wykonane kontakty (w postaci: telefonów, faksów, spotkań, maili, korespondencji oraz prezentacji) i ich rezultaty
Organizator pracy użytkownika, umożliwiający systematyczną obsługę klientów wraz z tygodniowym planem pracy
Przeglądanie bazy danych według dowolnych kryteriów np.: danych o klientach, osobach i stanowiskach zajmowanych w firmie, telefonach, adresach, rodzajach działalności, branżach i innych informacjach zawartych w systemie
Możliwość eksportu danych do pliku XLS
Historia kontaktów z klientami
Korespondencja seryjna (mail ,faks, poczta)

Nowości w wersji 2.0

Import danych z programów pocztowych
Wiele adresów do jednego klienta
Rozszerzone i poprawione funkcje do obsługi kontaktów i zadań
Autokorekta bazy danych
Wiele innych poprawek zgłaszanych przez użytkowników.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #34 16.06.2017 12:05

wizualnie to on troche przestarzaly, hehe ...ale w obsludze jak najbardziej jest ok! dotychczas ratowalem sie CRM w programie do faktur http://www.m-faktury.pl ale nie jest na tyle rozbudowany co ten powyzej, takze dodatkowo sobie go uzywam jeszcze. NIe mam "ale"

e-wit   1 #33 05.08.2014 12:17

korzystam z tego programu kilka lat i sie sprawdza. Dane co jakiś czas eksportuję i zapisuję w Excelu. Jednak zmieniam i kompa i nie mogę na nowym zaimportować danych. Albo plik za duży albo brak dostępu do pliku. Jak to zrobić?

  #32 25.10.2010 18:50

Witam

Czy program ten daje mozliwośc tworzenia ofert?
Dzięki za info...

  #31 12.09.2010 23:20

Spoko program. Od 3 lat pomaga mi w kontaktach z klientami. Wadą jest brak rozwoju programu ze strony producenta.
Polecam początkującym, jak i zaawansowanym sprzedawcą do zarządzania portfelami klientów.

  #30 13.03.2010 10:09

To badziewny programik podobny do tych z czasów DOSa. Obsługa szczególnie nadaje się dla masochistów, którzy mają baardzo dużo wolnego czasu, lub przekroczyli próg 90-ciu lat i nie bardzo kumają co się tam w tym kompie dzieje.

  #29 01.12.2009 07:16

Jeśli masz zamiar rozpocząć prace jednostanowiskową na tym programie to OK. Ja po wypróbowaniu i wpisaniu wielu kontaktów do wersji personal chciałem zakupić licencję sieciową. Pomimo, że chciałem u faceta zostawić za nią 2000 zł, to dowiedziałem się od niego przez telefon (po 2 miesięcznych próbach połączenia), że pracuje teraz nad ważnym projektem i nie ma czasu na nic innego np przesłanie licencji i wypisanie faktury. Stanowczo odradzam ten progam, chyba, że ktoś naprawdę chce się tylko pobawić.

DanKar REDAKCJA  14 #28 11.11.2009 16:34

@Zxxxz: Link zaktualizowany, aktualnie prowadzi on do formularza rejestracyjnego, za pośrednictwem którego możliwe jest pobranie programu.

  #27 11.11.2009 13:44

Pusty link :(

Komentarze do poprzednich wersji

  #26 18.08.2009 12:13

no dosłownie teflonowa rewelacja, bez kolorków, wzorków ikonek i innych pipoków. Można się zająć tym czym powinno - pracą z klientem.

  #25 02.04.2009 21:33

A ja przetestowałem wiele innych programów i powiem szczerze, że ten jest jednym z najlepszych. Cena do jakości. Bardzo dobrze, że jest bardziej dosowy niż windowsowy. Jest przez to bardzo stabilny i szybki. Do tego ma bardzo ciekawe funkcje. Największym jego mankamentem jest praktycznie zerowy kontakt z autorem. Wysłałem zamówienie pro forma na 3 licencje . Nie odpisali. Potem dzwoniłem i też nic. Może to przez wakacje.. Szkoda bo program jest naprawdę świetny.

  #24 15.01.2009 21:35

Witam, działam na tym programie już ponad dwa lata. Jest ok. Brakuje mi w nim kilku rzeczy jak choćby pracy na projektach w których uczestniczyłoby kilku klientów (co np. oferuje CRM Berberis minima) lecz mimo chęci i kilku prób nie potrafię się do Berberisa przekonać. Oczywiście zapytałem producenta o ewentualny koszt i możliwość wykonania kilku modyfikacji lecz odpowiedź była taka sama jak u moich przedmówców czyli.... żadna. Co do bezpieczeństwa danych niestety moja wiedza informatyczna jest ograniczona, ale sprawdziłem że program kopiuje się w całości ze wszystkimi danymi np. na płytkę i w ten sposób mam kopię zapasową - po w graniu z powrotem do komputera odpala się bez problemu. Swego czasu pracowałem w jednym czasie na kilku komputerach. Po skopiowaniu programu na pendriva działał elegancko z jego poziomu na tym kompie na którym akurat była potrzeba, (oczywiście wykonywałem co jakiś czas kopie zapasowe na wypadek zgubienia pendriva). Podsumowując jest to banalnie prosty a przez to bardzo przejrzysty i przydatny program, polecam, ale też mam nadzieję na nowsze bardziej rozbudowane wersje.

  #23 19.12.2008 17:07

mam ten sam problem co "potencjalny klient" - tzn. brak kontaktu.
Na wysyłane zapytanie (wysłałem kilkukrotnie to samo pytanie w ciągu ostatnich 2 miesięcy przez gg i maila) nie ma żdnej odpowiedzi.

  #22 12.09.2008 11:09

witam - programik ok ale na pomoc ze strony producenta raczej nie ma co liczyć !!!!!!!!
rozpisują się by ich promować ( polecać ) a ja jakoś nie mogę się doprosić jednej małej - ( dla mnie bardzo ważnej ) informacji.
stosowanie takiego programu głównie oparte musi być na zaufaniu ( wprowadzamy tam dane klientów, planujemy działania handlowe itp. ) - a tu producent nie chce udzielić informacji której brak może spowodować utratę wszystkich danych. na dziś powiem wszystkim UWAŻAJCIE - by wasza praca i wszystkie dane nie trafiły do kosza!!!!! z powodu ( jeszcze raz powtórzę ) braku jakiegokolwiek wsparcia ze strony producenta. mam nadzieje że firma to przeczyta i w końcu odpisze na mojego maila. ( zbywają mnie już miesiąc ). a teraz szukam innego programu gdzie będę mógł być spokojny o moje wszystkie dane handlowe zawarte w programie. pozdrawiem.

  #21 01.08.2008 10:56

Rewelacja

  #20 20.06.2008 12:56

Jak na program za free jest rewelacyjny!!!
Sporo firm nie daje swoim handlowcom nawet ułamka tej funkcjonalności, co ten programik.
Jeżeli chodzi o organizację własnej bazy Klientów i zarządzanie kontaktami jest po prostu SUPER!
Polecam!!!

  #19 31.10.2007 13:13

Pierwsze wrażenie to dość biedny graficznie ale to nie jest tu ważne!!! Program dla firm zajmujących się sprzedażą jest świetny!!!

Naprawdę bardzo polecam- szukałam dużo programów tego typu i ten wydaje mi się naprawdę jednym z najlepszych bezpłatnych

  #18 05.09.2007 10:41

"Kulek" czy ty przypadkiem nie pracujesz dla firmy lefthand? Ja miałem zainstalowane obydwa te programy i...owszem program lefthanda jest bardziej rozbudowany i ma więcej możliwości ale praca z nim to mączarnia. Z CeReM'em procuje się lekko...gdyby jeszcze miał moduł sprzedaży (wystawianie faktur) i magazynu to bez wachania bym go kupił!!! Pozdrawiam

  #17 03.08.2007 15:48

a jak przerzuciłem się na Sales Partner CRM, wreszcie to co chciałem współpraca z Open Office (z MS Office i Outlook też działa, ale po co za to bulić Gatesowi) i Thunderbird, a poza tym integracja z Subiekt GT w dwóch kierunkach (wszystko on-line, wystawianie faktu i zamówień), do tego moduł Serwis, wszystko w jednym, poza tym mają dobre wsparcie techniczne i znają się na rzeczy, pomagają biznesowo i podpowiadają ciekawe rzeczy które usprawniają działania. Tak trzymać!

  #16 19.04.2007 11:59

program dobry ale przezucilem sie na inny crm firmy lefthand gdyz jest bardziej przejrzysty i ma lepsze funkcje

  #15 16.01.2007 11:16

Z każdym kolejnym dniem pracy z tym programem coraz bardziej mnie on się podoba.Naprawdę warto go mieć.

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.