Cyfrowy Polsat i Plus wchodzą w nowy biznes. W salonach kupimy panele słoneczne Strona główna Aktualności17.07.2020 17:31 Udostępnij: O autorze Piotr Urbaniak @gtxxor Jeden z najbogatszych Polaków, Zygmunt Solorz, wchodzi w nowy biznes. Będzie oferować panele fotowoltaiczne. Co kluczowe, kupimy je w salonach Plusa oraz Cyfrowego Polsatu. Panele słoneczne sprzedawane w salonach Cyfrowego Polsatu oraz sieci Plus będą występować pod marką Esoleo. Jest to niejako marka własnościowa, bowiem należy do spółki Alledo, w której od stycznia 2020 r. Cyfrowy Polsat ma większościowy pakiet udziałów. Oferta obejmie nie tylko sam sprzęt, ale także usługę instalacji, w tym finansowanie w leasingu dla osób prywatnych. Jak podano w oficjalnym komunikacie, Alledo rozdysponuje 5 tys. monterów i audytorów, a usługi mają być dostępne powszechnie na terenie całej Polski. Oprócz pięciu wariantów mocy instalacji, w katalogu pojawi się falownik marki Huawei. Plus staje się tym samym pierwszym polskim telekomem, który zdecydował się na rozszerzenie oferty o instalacje fotowoltaiczne. Cyfrowy Polsat pierwszy w swojej kategorii nie jest, gdyż od 2019 r. analogiczną usługę ma Canal+. Przoduje jednak IKEA, realizująca projekty zasilania słonecznego od 2017 r. Poza tym w fotowoltaikę weszło kilka banków, w ramach ofert leasingowych. Są to m.in. PKO BP, Idea Bank oraz ING Bank Śląski. Tym, co wyróżnia propozycję Cyfrowego Polsatu i Plusa na tle konkurencji, jest wizja pakietów łączonych z innymi usługami. To z kolei powinno wymiernie przełożyć się na popularność paneli słonecznych w Polsce. Biznes SmartDom Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także UOKiK wyraził zgodę na kupno Interii przez Polsat 3 lip 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes 206 TVN i Cyfrowy Polsat stworzą wspólny serwis VOD. Wniosek trafił do Komisji Europejskiej 15 lip 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Biznes 138 Już ponad 2 miliony Polaków oszczędza z programem smartDOM 20 kwi 2020 Sylwia Zimowska Sprzęt Internet Biznes 34 Czy internet, telefon i telewizja w jednym faktycznie się opłaca? Prześwietlamy smartDOM 8 kwi 2020 Sylwia Zimowska Sprzęt Internet Biznes 42
Udostępnij: O autorze Piotr Urbaniak @gtxxor Jeden z najbogatszych Polaków, Zygmunt Solorz, wchodzi w nowy biznes. Będzie oferować panele fotowoltaiczne. Co kluczowe, kupimy je w salonach Plusa oraz Cyfrowego Polsatu. Panele słoneczne sprzedawane w salonach Cyfrowego Polsatu oraz sieci Plus będą występować pod marką Esoleo. Jest to niejako marka własnościowa, bowiem należy do spółki Alledo, w której od stycznia 2020 r. Cyfrowy Polsat ma większościowy pakiet udziałów. Oferta obejmie nie tylko sam sprzęt, ale także usługę instalacji, w tym finansowanie w leasingu dla osób prywatnych. Jak podano w oficjalnym komunikacie, Alledo rozdysponuje 5 tys. monterów i audytorów, a usługi mają być dostępne powszechnie na terenie całej Polski. Oprócz pięciu wariantów mocy instalacji, w katalogu pojawi się falownik marki Huawei. Plus staje się tym samym pierwszym polskim telekomem, który zdecydował się na rozszerzenie oferty o instalacje fotowoltaiczne. Cyfrowy Polsat pierwszy w swojej kategorii nie jest, gdyż od 2019 r. analogiczną usługę ma Canal+. Przoduje jednak IKEA, realizująca projekty zasilania słonecznego od 2017 r. Poza tym w fotowoltaikę weszło kilka banków, w ramach ofert leasingowych. Są to m.in. PKO BP, Idea Bank oraz ING Bank Śląski. Tym, co wyróżnia propozycję Cyfrowego Polsatu i Plusa na tle konkurencji, jest wizja pakietów łączonych z innymi usługami. To z kolei powinno wymiernie przełożyć się na popularność paneli słonecznych w Polsce. Biznes SmartDom Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji