Czas na "I'm Linux"

Czas na "I'm Linux"

Grzegorz Niemirowski
23.12.2008 07:13

Po słynnych reklamach "I'm Mac" oraz naśladujących je "I'm PC",przyszła pora na odpowiedź świata linuksowego. Linux Foundation uruchomiła nową kampanię reklamową, która wpisujesię w nurt wyznaczony przez Apple i Microsoft. W jej ramachużytkownicy Linuksa są proszeni o przysyłanie filmów, które nawiązywałyby dowyrażenia "I'm PC". Główną nagrodą jest wyjazd do Tokio nakonferencję Linux Foundation Japan Linux Symposium, która ma sięodbyć w przyszłym roku w październiku. Z kolei zwycięski filmzostanie zaprezentowany podczas Collaboration Summit w SanFrancisco, w kwietniu przyszłego roku. Wydarzenie to także jestorganizowane przez Linux Foundation. Konkurs rozpocznie się oficjalnie 26 stycznia, ale już teraz możnanadsyłać swoje prace. Film powinien pokazywać zalety Linuksa orazzachęcać do jego używania. Nie powinien być dłuższy niż 60sekund.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (116)