Czy Google będzie sprzedawać muzykę? Strona główna Aktualności27.01.2006 16:28 Udostępnij: O autorze msliwa Analizując rozwój firmy Google, analitycy z firmy Forbes doszli do wniosku, że kolejnym krokiem twórcy najbardziej znaczącej marki na świecie może być sprzedaż muzyki w formacie MP3. Firma mogłaby chcieć konkurować z najpopularniejszym sklepem tego typu - iTunes prowadzonym przez Apple, zwłaszcza, że widać zainteresowanie tą gałęzią handlu online. Świadczy o tym fakt, że niedawno w ramach usługi Google Video uruchomiono sklep, w którym kupić można między innymi filmy, teledyski i programy TV. Wejście na rynek muzyki może być także opłacalne ze względu na możliwość powiększenia rynku dla oferowanego przez firmę systemu reklam AdWords. Według analityków, wersji testowej serwisu powinniśmy spodziewać się w przeciągu 3 - 6 miesięcy. Google jak dotychczas nie potwierdziło ani nie zdementowało tych informacji, ale teoria, biorąc pod uwagę sposób rozwoju firmy, wydaje się całkiem prawdopodobna. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Mapy Google w Android Auto – przegląd ustawień, które nie wszyscy znają 29 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Poradniki TechMoto 23 Nagrody Grammy szansą dla cyberprzestępców. Uwaga na szkodliwe pliki z muzyką 29 sty 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 20 Google wprowadza zmiany w wynikach wyszukiwania 18 sty 2020 Bolesław Breczko Internet 76 Koniec monopolu wyszukiwarki Google. Świetne wiadomości dla DuckDuckGo 20 sty 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet 116
Udostępnij: O autorze msliwa Analizując rozwój firmy Google, analitycy z firmy Forbes doszli do wniosku, że kolejnym krokiem twórcy najbardziej znaczącej marki na świecie może być sprzedaż muzyki w formacie MP3. Firma mogłaby chcieć konkurować z najpopularniejszym sklepem tego typu - iTunes prowadzonym przez Apple, zwłaszcza, że widać zainteresowanie tą gałęzią handlu online. Świadczy o tym fakt, że niedawno w ramach usługi Google Video uruchomiono sklep, w którym kupić można między innymi filmy, teledyski i programy TV. Wejście na rynek muzyki może być także opłacalne ze względu na możliwość powiększenia rynku dla oferowanego przez firmę systemu reklam AdWords. Według analityków, wersji testowej serwisu powinniśmy spodziewać się w przeciągu 3 - 6 miesięcy. Google jak dotychczas nie potwierdziło ani nie zdementowało tych informacji, ale teoria, biorąc pod uwagę sposób rozwoju firmy, wydaje się całkiem prawdopodobna. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji