Czy umie Pani/Pan włączyć komputer ? Strona główna Aktualności08.09.2003 14:40 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Średnio jeden na siedmiu pracowników biurowych nie potrafi sam włączyć i wyłączyć swojego komputera - wynika z najnowszych badań City & Guilds przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii. Niska znajomość nowych technologii sprawia, że co piąty pracownik korzysta z pomocy kolegów przy zapisywaniu lub drukowaniu dokumentów, czy np. tworzeniu tabel. Z powodu słabej znajomości obsługi komputera pracowników, brytyjskie firmy wydają rocznie średnio 49 tys. funtów na zewnętrzne wsparcie. City & Guilds przyznało, że badania które objęły około 400 dyrektorów finansowych różnych firm pokazały, że pracodawcy nie mają pomysłu na to, jak rozwiązać ten problem. Co piąta firma przyjmowała nowych pracowników, którzy posiadali zaledwie podstawową umiejętność obsługi komputera, a były także takie, gdzie pracodawca nie pytał wcale o tą umiejętność. W opinii rzecznika City & Guilds, Paula McCloskey'a solidne doświadczenie IT powinno się stać warunkiem wstępnym przy poszukiwaniu nowych pracowników, gdyż stanowi ono podstawę dla dalszego rozwoju pracownika. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Jesteś klientem Morele.net, lepiej zmień hasło – przestrzega sklep. Doszło do wycieku danych 18 gru 2018 Piotr Urbaniak Internet Biznes Bezpieczeństwo 112 „Przecenione” doładowanie iTunes, czyli promocja po polsku (aktualizacja) 23 gru 2018 Piotr Urbaniak Biznes 127 Google Stadia. Panie i panowie, Linux na poważnie wkracza na rynek gier 20 mar Piotr Urbaniak Sprzęt Gaming 256 Bierzemy komputer w leasing i liczymy, czy to się opłaca 18 sty Damian Matuszewski Sprzęt Biznes 103
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Średnio jeden na siedmiu pracowników biurowych nie potrafi sam włączyć i wyłączyć swojego komputera - wynika z najnowszych badań City & Guilds przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii. Niska znajomość nowych technologii sprawia, że co piąty pracownik korzysta z pomocy kolegów przy zapisywaniu lub drukowaniu dokumentów, czy np. tworzeniu tabel. Z powodu słabej znajomości obsługi komputera pracowników, brytyjskie firmy wydają rocznie średnio 49 tys. funtów na zewnętrzne wsparcie. City & Guilds przyznało, że badania które objęły około 400 dyrektorów finansowych różnych firm pokazały, że pracodawcy nie mają pomysłu na to, jak rozwiązać ten problem. Co piąta firma przyjmowała nowych pracowników, którzy posiadali zaledwie podstawową umiejętność obsługi komputera, a były także takie, gdzie pracodawca nie pytał wcale o tą umiejętność. W opinii rzecznika City & Guilds, Paula McCloskey'a solidne doświadczenie IT powinno się stać warunkiem wstępnym przy poszukiwaniu nowych pracowników, gdyż stanowi ono podstawę dla dalszego rozwoju pracownika. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji