Czy umie Pani/Pan włączyć komputer ? Strona główna Aktualności08.09.2003 14:40 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Średnio jeden na siedmiu pracowników biurowych nie potrafi sam włączyć i wyłączyć swojego komputera - wynika z najnowszych badań City & Guilds przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii. Niska znajomość nowych technologii sprawia, że co piąty pracownik korzysta z pomocy kolegów przy zapisywaniu lub drukowaniu dokumentów, czy np. tworzeniu tabel. Z powodu słabej znajomości obsługi komputera pracowników, brytyjskie firmy wydają rocznie średnio 49 tys. funtów na zewnętrzne wsparcie. City & Guilds przyznało, że badania które objęły około 400 dyrektorów finansowych różnych firm pokazały, że pracodawcy nie mają pomysłu na to, jak rozwiązać ten problem. Co piąta firma przyjmowała nowych pracowników, którzy posiadali zaledwie podstawową umiejętność obsługi komputera, a były także takie, gdzie pracodawca nie pytał wcale o tą umiejętność. W opinii rzecznika City & Guilds, Paula McCloskey'a solidne doświadczenie IT powinno się stać warunkiem wstępnym przy poszukiwaniu nowych pracowników, gdyż stanowi ono podstawę dla dalszego rozwoju pracownika. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Afera w ZUS. Kierownicy jednego z departamentów zwolnieni 22 sty 2020 Jakub Wątor Oprogramowanie Bezpieczeństwo 169 To nie grzech mieć twarz! Walcząc o prywatność w sieci, nie obrażajmy innych 20 sty 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Bezpieczeństwo IT.Pro 52 WhatsApp na Androida dostał ciemny motyw. Zobacz, jak włączyć w wersji beta 22 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Poradniki 52 Kup pan cegłę. Jeśli bateria w laptopie padnie, to będzie jak znalazł 13 sie 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt SmartDom 31
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Średnio jeden na siedmiu pracowników biurowych nie potrafi sam włączyć i wyłączyć swojego komputera - wynika z najnowszych badań City & Guilds przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii. Niska znajomość nowych technologii sprawia, że co piąty pracownik korzysta z pomocy kolegów przy zapisywaniu lub drukowaniu dokumentów, czy np. tworzeniu tabel. Z powodu słabej znajomości obsługi komputera pracowników, brytyjskie firmy wydają rocznie średnio 49 tys. funtów na zewnętrzne wsparcie. City & Guilds przyznało, że badania które objęły około 400 dyrektorów finansowych różnych firm pokazały, że pracodawcy nie mają pomysłu na to, jak rozwiązać ten problem. Co piąta firma przyjmowała nowych pracowników, którzy posiadali zaledwie podstawową umiejętność obsługi komputera, a były także takie, gdzie pracodawca nie pytał wcale o tą umiejętność. W opinii rzecznika City & Guilds, Paula McCloskey'a solidne doświadczenie IT powinno się stać warunkiem wstępnym przy poszukiwaniu nowych pracowników, gdyż stanowi ono podstawę dla dalszego rozwoju pracownika. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji