reklama

DICE w BF4 przedłożyło liczbę graczy i płynność ponad Full HD na nowych konsolach, projekt i tak wygląda dobrze

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Pomijając ogólne kłopoty komputerowców i konsolowców z Battlefieldem 4, jedną z częściej poruszanych ostatnimi czasy kwestii w związku z dziełem DICE jest podciąganie do Full HD obrazu generowanego raptem w 720p lub 900p na konsolach nowej generacji. Studio uzasadnia swoją decyzję tym, że były ważniejsze niż 1080p kwestie do doszlifowania, a gra i tak jak na dzieło na start Xboksa One i PS4 prezentuje się dobrze.

Główny cel to było uzyskanie 60 klatek na sekundę, a także zachowanie tej płynności w starciach 64 graczy, żeby wersjom na mocniejsze konsole było jak najbliżej edycji PC tytułu. Ten cel udało się zrealizować, choć kosztem właśnie przyciętej rozdzielczości. Biorąc pod uwagę, że projekty wydawane w czasie zmiany pokoleniowej urządzeń do grania zazwyczaj prezentowały się niewiele lepiej od gier z poprzedniej generacji, DICE i tak jest dumne z tego, czego dokonało. W przyszłości technologia Frostbite jeszcze rozwinie skrzydła, w miarę jak deweloperzy będą odkrywać możliwości konsol.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić