Dell wybrał Google - kontrakt za miliard dolarów Strona główna Aktualności08.02.2006 15:01 Udostępnij: O autorze msliwa Firmy Google i Dell podpisały umowę, dzięki której przez najbliższe trzy lata na komputerach sprzedawanych przez Della instalowany będzie pasek narzędzi do Internet Explorera - Google Toolbar. Za ten przywilej, właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki zapłaci ponad miliard dolarów. Dell w ubiegłym roku ogłosił aukcję, w której zaprosił firmy IT do licytacji możliwości instalowania ich oprogramowania na sprzedawanych przez firmę komputerach. Zwyciężyło Google, które zaproponowało 1 dolara za każdy komputer z Google Toolbar, oraz dodatkowo 75 centów za każde pierwsze zapytanie wpisane przez użytkownika nowego komputera w wyszukiwarce. Przygotowano także specjalną stronę startową dla tych urządzeń. Specjaliści twierdzą, że wybór Google przez tak znaczącego gracza na rynku sprzętu jest porażką firmy Microsoft, która ze względu na swoją pozycję powinna bez problemu móc pokonać rywali. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Google ujawnił przychody z YouTube'a. Serwis generuje 15 mld dolarów w rok 4 lut 2020 Karolina Modzelewska Internet Biznes 34 PlayStation nie jest zagrożeniem dla Xboksa. Microsoft obawia się Google'a i Amazonu 5 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming Biznes 23 Odważna deklaracja Huawei. "Nie wrócimy do Usług Google nawet jeśli ban zostanie zdjęty" 30 sty 2020 MironNurski Oprogramowanie 219 Wyciek w Google: twoje filmy mogły trafić w obce ręce 4 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 54
Udostępnij: O autorze msliwa Firmy Google i Dell podpisały umowę, dzięki której przez najbliższe trzy lata na komputerach sprzedawanych przez Della instalowany będzie pasek narzędzi do Internet Explorera - Google Toolbar. Za ten przywilej, właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki zapłaci ponad miliard dolarów. Dell w ubiegłym roku ogłosił aukcję, w której zaprosił firmy IT do licytacji możliwości instalowania ich oprogramowania na sprzedawanych przez firmę komputerach. Zwyciężyło Google, które zaproponowało 1 dolara za każdy komputer z Google Toolbar, oraz dodatkowo 75 centów za każde pierwsze zapytanie wpisane przez użytkownika nowego komputera w wyszukiwarce. Przygotowano także specjalną stronę startową dla tych urządzeń. Specjaliści twierdzą, że wybór Google przez tak znaczącego gracza na rynku sprzętu jest porażką firmy Microsoft, która ze względu na swoją pozycję powinna bez problemu móc pokonać rywali. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji