Deus Ex: Mankind Divided pozwoli na bezkrwawe przejście gry. Bossów będzie można zagadać Strona główna Aktualności27.07.2015 15:39 Udostępnij: O autorze Adam Golański @eimi Fani pokojowego przechodzenia skradanek będą zachwyceni. Deus Ex: Mankind Divided będzie pierwszą grą tego gatunku, w której zamiast kończyć każde spotkanie z bossami w jednyny możliwy, siłowy sposób, możliwe stanie się rozwiązanie sytuacji zupełnie inaczej. Będzie można uciec im, dogadać się z nimi, a nawet całkowicie uniknąć konfliktów dzięki porozmawianiu z odpowiednimi ludźmi. Na łamach serwisu Clipping Error pojawił się właśnie wpis poświęcony temu, jak wyglądały spotkania Adama Jensena z bossami w Deus Ex: Human Revolution i jak mają wyglądać w nowej części gry. Z rozmów redaktorów z deweloperami gry wynika, że tym razem możliwe się stanie przejście gry bez zabijania kogokolwiek. Gra zaoferuje też bardzo dużo wszystkim tym, którzy lubią zwiedzać wirtualne światy, w wielu sytuacjach nie będzie po prostu jednej uprzywilejowanej ścieżki, którą podążając na pewno zajdziemy dalej. To wszystko możliwe jest oczywiście dzięki dostępnej w nowych konsolach pamięci – 8 GB RAM pozwala na naprawdę duże światy, niemożliwe do zrealizowania na sprzęcie poprzedniej generacji z jego śmiesznym dziś 512 MB RAM. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Szczepionka na Covid-19 bez czipów 5G. Grafika z sieci to tylko schemat efektu Boss Metal Zone 5 sty Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo Koronawirus 120 Rusza Gra Paczka – pomoc dla miliona dzieci, ofiar wykluczenia cyfrowego w Polsce 13 maj 2020 Krzysztof Fiedor Gaming Społeczność 28 Jesteś graczem? Grasz w gry? Badamy statystycznego gracza w Polsce 13 maj 2020 Krzysztof Fiedor Gaming 77 Cyberpunk 2077 największą cyfrową premierą w historii gier. Zaprezentowano najnowszy raport 24 sty Michał Skorupka Gaming Biznes 46
Udostępnij: O autorze Adam Golański @eimi Fani pokojowego przechodzenia skradanek będą zachwyceni. Deus Ex: Mankind Divided będzie pierwszą grą tego gatunku, w której zamiast kończyć każde spotkanie z bossami w jednyny możliwy, siłowy sposób, możliwe stanie się rozwiązanie sytuacji zupełnie inaczej. Będzie można uciec im, dogadać się z nimi, a nawet całkowicie uniknąć konfliktów dzięki porozmawianiu z odpowiednimi ludźmi. Na łamach serwisu Clipping Error pojawił się właśnie wpis poświęcony temu, jak wyglądały spotkania Adama Jensena z bossami w Deus Ex: Human Revolution i jak mają wyglądać w nowej części gry. Z rozmów redaktorów z deweloperami gry wynika, że tym razem możliwe się stanie przejście gry bez zabijania kogokolwiek. Gra zaoferuje też bardzo dużo wszystkim tym, którzy lubią zwiedzać wirtualne światy, w wielu sytuacjach nie będzie po prostu jednej uprzywilejowanej ścieżki, którą podążając na pewno zajdziemy dalej. To wszystko możliwe jest oczywiście dzięki dostępnej w nowych konsolach pamięci – 8 GB RAM pozwala na naprawdę duże światy, niemożliwe do zrealizowania na sprzęcie poprzedniej generacji z jego śmiesznym dziś 512 MB RAM. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji