Deus Ex: Mankind Divided pozwoli na bezkrwawe przejście gry. Bossów będzie można zagadać

Strona główna Aktualności

O autorze

Fani pokojowego przechodzenia skradanek będą zachwyceni. Deus Ex: Mankind Divided będzie pierwszą grą tego gatunku, w której zamiast kończyć każde spotkanie z bossami w jednyny możliwy, siłowy sposób, możliwe stanie się rozwiązanie sytuacji zupełnie inaczej. Będzie można uciec im, dogadać się z nimi, a nawet całkowicie uniknąć konfliktów dzięki porozmawianiu z odpowiednimi ludźmi.

Na łamach serwisu Clipping Error pojawił się właśnie wpis poświęcony temu, jak wyglądały spotkania Adama Jensena z bossami w Deus Ex: Human Revolution i jak mają wyglądać w nowej części gry. Z rozmów redaktorów z deweloperami gry wynika, że tym razem możliwe się stanie przejście gry bez zabijania kogokolwiek. Gra zaoferuje też bardzo dużo wszystkim tym, którzy lubią zwiedzać wirtualne światy, w wielu sytuacjach nie będzie po prostu jednej uprzywilejowanej ścieżki, którą podążając na pewno zajdziemy dalej.

To wszystko możliwe jest oczywiście dzięki dostępnej w nowych konsolach pamięci – 8 GB RAM pozwala na naprawdę duże światy, niemożliwe do zrealizowania na sprzęcie poprzedniej generacji z jego śmiesznym dziś 512 MB RAM.

© dobreprogramy