reklama

Dobre wyniki OneCare

Strona główna Aktualności

O autorze

Microsoftowy pakiet zabezpieczający OneCare zyskał 15,4% udziału w sprzedaży w amerykańskich sklepach, co dało mu drugie miejsce.

OneCare łączy w sobie antywirus, firewall, antispyware, oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych oraz optymalizowania systemu. Najwięcej, ok. 10 punktów procentowych na rzecz OneCare stracił lider rynku - Symantec. Teraz jego udział wynosi 59,8%. Firma broni się podkreślając, że raport nie uwzględnia sprzedaży on-line a także programów preinstalowanych przez producentów komputerów. Pozostałe większe firmy, McAfee i TrendMicro straciły odpowiednio po stracił 3,3 i 1,3 punktów procentowych, przy udziałach 8,9% oraz 7,9%.

Normalnie roczna subskrypcja OneCare kosztuje 49,95 USD. Zdarzają się jednak obniżki, np. Amazon oferuje program po 19,99 USD.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieKosztuje prawie milion złotych rocznie. Aplikacja mObywatel oferuje bardzo mało