Edycje Microsoft Office 2007 Strona główna Aktualności16.02.2006 12:15 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Jak już dziś informowaliśmy, Microsoft ogłosił oficjalnie, że nowa odsłona pakietu biurowego będzie nosiła nazwę Office 2007. Pakiet zadebiutuje w wielu edycjach obejmujących różne aplikacje. Nowością na tym polu jest przeznaczona dla korporacji, najbogatsza edycja Enterprise zawierająca praktycznie wszystkie aplikacje pakietu: edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta poczty Outlook, program bazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher, a także pomocnicze aplikacje i składniki OneNote, InfoPath, Communicator, Groove ("wirtualne biuro" dla zespołów rozproszonych geograficznie). Edycja ta będzie także oferować zaawansowane technologie zarządzania i dostępu do informacji. Produkt nie będzie dostępny w wersji pudełkowej, a jedynie w programach licencjonowania grupowego. Edycja Professional pozostanie praktycznie bez zmian i obejmować będzie edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta poczty Outlook (tu wraz z dodatkiem Business Contact Manager), program bazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher. Planowana cena detaliczna pakietu to 499 USD za pełną wersję pudełkową i 329 USD za uaktualnienie (upgrade). Dla dużych firm, pojawi się także edycja Professional Plus (następca Microsoft Office Professional Enterprise Edition 2003) zorientowana w większym stopniu na pracę grupową przy pomocy SharePoint Server i SharePoint Services, i zawierająca dodatkowo narzędzia InfoPath, Communicator i technologie zarządzania i dostępu do informacji. Podobnie jak Enterprise, edycja Professional Plus nie będzie dostępna w pudełkach, a jedynie w programach licencjonowania grupowego. Analigicznie jak w przypadku edycji Professional, zmian nie będzie również w dwóch popularnych edycjach Standard (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) i Small Busines (dodatkowo Publisher i dodatek do Outlook'a Business Contact Manager). Ceny pierwszej z nich to 399 USD (pełna wersja) i 239 USD (uaktualnienie), drugiej odpowiednio 449 USD i 279 USD. W dalszym ciągu dostępna będzie także edycja Basic (Word, Excel, Outlook), przeznaczona wyłącznie do nowo sprzedawanych komputerów (wersja OEM). W wykazie edycji zabrakło cieszącej się sporą popularnością edycji Student and Teacher (w Polsce znana jako jako edycja dla Nauczycieli, Studentów i Uczniów), która została wprowadzona do sprzedaży wraz z Microsoft Office 2003. W Office 2007 zastąpi ją nowa edycja Home and Student, która - i tu uwaga - będzie mogła być najprawdopodobniej bez żadnych ograniczeń kupowana do użytku domowego (nie tylko przez nauczycieli, studentów i uczniów). Niestety są też minusy - edycja Home and Student będzie droższa (149 USD) i nie będzie zawierać programu Outlook (w zamian będzie program OneNote). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Nie tylko Windows 7. Rok 2020 to koniec wsparcia wielu innych produktów 17 sty 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie Bezpieczeństwo IT.Pro 65 Produkty Microsoftu najczęstszym celem cyberprzestępców w 2019 roku 7 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Bezpieczeństwo 26 Microsoft Office 365 przestawi wyszukiwarkę na Bing. Wbrew własnym wytycznym 23 sty 2020 Kamil J. Dudek Oprogramowanie IT.Pro 48 Windows 10 wyświetli kolejne reklamy Office'a. Tym razem w WordPadzie 22 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 101
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Jak już dziś informowaliśmy, Microsoft ogłosił oficjalnie, że nowa odsłona pakietu biurowego będzie nosiła nazwę Office 2007. Pakiet zadebiutuje w wielu edycjach obejmujących różne aplikacje. Nowością na tym polu jest przeznaczona dla korporacji, najbogatsza edycja Enterprise zawierająca praktycznie wszystkie aplikacje pakietu: edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta poczty Outlook, program bazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher, a także pomocnicze aplikacje i składniki OneNote, InfoPath, Communicator, Groove ("wirtualne biuro" dla zespołów rozproszonych geograficznie). Edycja ta będzie także oferować zaawansowane technologie zarządzania i dostępu do informacji. Produkt nie będzie dostępny w wersji pudełkowej, a jedynie w programach licencjonowania grupowego. Edycja Professional pozostanie praktycznie bez zmian i obejmować będzie edytor tekstów Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji PowerPoint, klienta poczty Outlook (tu wraz z dodatkiem Business Contact Manager), program bazodanowy Access, aplikację do składu publikacji Publisher. Planowana cena detaliczna pakietu to 499 USD za pełną wersję pudełkową i 329 USD za uaktualnienie (upgrade). Dla dużych firm, pojawi się także edycja Professional Plus (następca Microsoft Office Professional Enterprise Edition 2003) zorientowana w większym stopniu na pracę grupową przy pomocy SharePoint Server i SharePoint Services, i zawierająca dodatkowo narzędzia InfoPath, Communicator i technologie zarządzania i dostępu do informacji. Podobnie jak Enterprise, edycja Professional Plus nie będzie dostępna w pudełkach, a jedynie w programach licencjonowania grupowego. Analigicznie jak w przypadku edycji Professional, zmian nie będzie również w dwóch popularnych edycjach Standard (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) i Small Busines (dodatkowo Publisher i dodatek do Outlook'a Business Contact Manager). Ceny pierwszej z nich to 399 USD (pełna wersja) i 239 USD (uaktualnienie), drugiej odpowiednio 449 USD i 279 USD. W dalszym ciągu dostępna będzie także edycja Basic (Word, Excel, Outlook), przeznaczona wyłącznie do nowo sprzedawanych komputerów (wersja OEM). W wykazie edycji zabrakło cieszącej się sporą popularnością edycji Student and Teacher (w Polsce znana jako jako edycja dla Nauczycieli, Studentów i Uczniów), która została wprowadzona do sprzedaży wraz z Microsoft Office 2003. W Office 2007 zastąpi ją nowa edycja Home and Student, która - i tu uwaga - będzie mogła być najprawdopodobniej bez żadnych ograniczeń kupowana do użytku domowego (nie tylko przez nauczycieli, studentów i uczniów). Niestety są też minusy - edycja Home and Student będzie droższa (149 USD) i nie będzie zawierać programu Outlook (w zamian będzie program OneNote). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji