Ekspansja Comarchu w Rosji i Niemczech Strona główna Aktualności28.10.2005 16:10 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Comarch podpisał w Rosji umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare. Niedawno pisaliśmy o umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernu energetycznego o wartości do 20 mln euro. Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzo duże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmach handlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czy w sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty i zwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również ze wzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynek ten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki. Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszej ekspansji. - mówi Paweł Przewięźlikowski, wiceprezes Comarch S.A. System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami. Kilka dni temu Comarch poinformował również o wprowadzeniu na rynek niemiecki swojego flagowego produktu - CDN XL - najlepiej sprzedającego się polskiego systemu informatycznego klasy ERP. Produkt zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w Niemczech podczas targów COMTEC w Dreźnie (9-11 listopada). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Rosja ingerowała w Brexit, a rząd UK nic z tym nie zrobił. Nowy raport nie pozostawia złudzeń 21 lip 2020 Jakub Krawczyński Internet Bezpieczeństwo 29 Gotowi na więcej seriali? Disney chce uruchomić platformę VOD Hulu na całym świecie 11 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Internet 13 Rosja próbowała wspomóc Trumpa w wyborach w 2016 roku. Jest polski wątek 18 sie 2020 Mateusz Czerniak Internet Bezpieczeństwo 92 Eksperci zidentyfikowali nowa grupę oszustów. Od 9 lat atakują m.in. Rosję 5 paź 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 6
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Comarch podpisał w Rosji umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare. Niedawno pisaliśmy o umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernu energetycznego o wartości do 20 mln euro. Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzo duże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmach handlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czy w sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty i zwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również ze wzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynek ten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki. Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszej ekspansji. - mówi Paweł Przewięźlikowski, wiceprezes Comarch S.A. System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami. Kilka dni temu Comarch poinformował również o wprowadzeniu na rynek niemiecki swojego flagowego produktu - CDN XL - najlepiej sprzedającego się polskiego systemu informatycznego klasy ERP. Produkt zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w Niemczech podczas targów COMTEC w Dreźnie (9-11 listopada). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji