Ekspansja Comarchu w Rosji i Niemczech Strona główna Aktualności28.10.2005 16:10 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Comarch podpisał w Rosji umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare. Niedawno pisaliśmy o umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernu energetycznego o wartości do 20 mln euro. Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzo duże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmach handlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czy w sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty i zwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również ze wzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynek ten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki. Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszej ekspansji. - mówi Paweł Przewięźlikowski, wiceprezes Comarch S.A. System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami. Kilka dni temu Comarch poinformował również o wprowadzeniu na rynek niemiecki swojego flagowego produktu - CDN XL - najlepiej sprzedającego się polskiego systemu informatycznego klasy ERP. Produkt zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w Niemczech podczas targów COMTEC w Dreźnie (9-11 listopada). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Rosja ingerowała w Brexit, a rząd UK nic z tym nie zrobił. Nowy raport nie pozostawia złudzeń 21 lip 2020 Jakub Krawczyński Internet Bezpieczeństwo 29 Rosja wymusi sprzedaż urządzeń z lokalnym oprogramowaniem. Jest nowa data 10 gru 2020 Karolina Modzelewska Internet Biznes 149 Rosja próbowała wspomóc Trumpa w wyborach w 2016 roku. Jest polski wątek 18 sie 2020 Mateusz Czerniak Internet Bezpieczeństwo 92 Eksperci zidentyfikowali nowa grupę oszustów. Od 9 lat atakują m.in. Rosję 5 paź 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 6
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Comarch podpisał w Rosji umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare. Niedawno pisaliśmy o umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernu energetycznego o wartości do 20 mln euro. Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzo duże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmach handlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czy w sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty i zwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również ze wzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynek ten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki. Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszej ekspansji. - mówi Paweł Przewięźlikowski, wiceprezes Comarch S.A. System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla firm obsługujących wielu konsumentów. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwiają tworzenie programów marketingowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami. Kilka dni temu Comarch poinformował również o wprowadzeniu na rynek niemiecki swojego flagowego produktu - CDN XL - najlepiej sprzedającego się polskiego systemu informatycznego klasy ERP. Produkt zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w Niemczech podczas targów COMTEC w Dreźnie (9-11 listopada). Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji