Europejskie iTunes? Strona główna Aktualności14.08.2003 17:12 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Mieszkańcy Europy Zachodniej już niedługo będą mogli kupować pliki muzyczne we wzorowanym na apple'owskim iTunes sklepie internetowym. Wspólna inicjatywa firmę OD2 i Microsoftu będzie nosić nazwy MSN Music Club i Tiscali Music Club. Utwory będą pobierane z poziomu Windows Media Playera. Użytkownicy sklepu zyskają dostęp do 200 tys. utworów. Ceny pojedynczych utworów zaczynają się od 0,99 euro, będzie można też wykupić abonament uprawniający do zniżek. Jako pierwsi zakupy będą mogli zrobić Brytyjczycy, którym MSN Music Club udostępni swoje zasoby jeszcze w tym tygodniu. Na początku września ruszy bliźniaczy sklep Tiscali Music Club, adresowany do mieszkańców Belgii, Francji, Hiszpanii, Niemiec i Włoch. Branżowi analitycy twierdzą, że przedsięwzięcie jest "przymiarką" Microsoftu do ataku na rynek amerykański. Ożywienie na rynku internetowych sklepów muzycznych to efekt sukcesu iTunes - usługi Apple, która zadebiutowała w kwietniu i choć jest dostępna tylko na terenie USA, w dodatku wyłącznie dla użytkowników "jabłuszek", bije rekordy sprzedaży. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Komplikacje dla Polski z powodu 5G? Komisja Europejska interweniuje w sprawie UKE 4 lip 2020 Klaudia Stawska Internet Bezpieczeństwo 74 Oszustwo "na darowiznę". Nigeryjski książę zamienił się w Unię Europejską 28 kwi 2020 Arkadiusz Stando Internet Bezpieczeństwo Koronawirus 34 Gem4me Passport — paszport bez granic 3 mar 2020 Redakcja Gaming 7 TVN i Cyfrowy Polsat stworzą wspólny serwis VOD. Wniosek trafił do Komisji Europejskiej 15 lip 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Biznes 138
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Mieszkańcy Europy Zachodniej już niedługo będą mogli kupować pliki muzyczne we wzorowanym na apple'owskim iTunes sklepie internetowym. Wspólna inicjatywa firmę OD2 i Microsoftu będzie nosić nazwy MSN Music Club i Tiscali Music Club. Utwory będą pobierane z poziomu Windows Media Playera. Użytkownicy sklepu zyskają dostęp do 200 tys. utworów. Ceny pojedynczych utworów zaczynają się od 0,99 euro, będzie można też wykupić abonament uprawniający do zniżek. Jako pierwsi zakupy będą mogli zrobić Brytyjczycy, którym MSN Music Club udostępni swoje zasoby jeszcze w tym tygodniu. Na początku września ruszy bliźniaczy sklep Tiscali Music Club, adresowany do mieszkańców Belgii, Francji, Hiszpanii, Niemiec i Włoch. Branżowi analitycy twierdzą, że przedsięwzięcie jest "przymiarką" Microsoftu do ataku na rynek amerykański. Ożywienie na rynku internetowych sklepów muzycznych to efekt sukcesu iTunes - usługi Apple, która zadebiutowała w kwietniu i choć jest dostępna tylko na terenie USA, w dodatku wyłącznie dla użytkowników "jabłuszek", bije rekordy sprzedaży. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji