Facebook otwiera się na firmy z sektora MŚP

Facebook otwiera się na firmy z sektora MŚP

Wojciech Cybulski
28.07.2011 19:35

Największy serwis społecznościowy świata uruchomił serwis Facebook for Business, na którym mali przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystać Facebooka w swojej działalności gospodarczej. Jest to oczywisty przytyk względem Google+, które póki co zupełnie ignoruje potrzeby firm sektora MŚP.

Facebook for Business to swoisty poradnik omawiający w przystępny sposób różne aspekty promocji firmy na Facebooku. Przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się, jakie możliwości stwarza Facebook, co powinna zawierać dobra strona firmowa i jak wypełnić swoje dane profilowe. Poradnik prezentuje także jak funkcjonują reklamy w serwisie i w jaki sposób można je skutecznie targetować. Omawiane są także takie kwestie jak budowanie społeczności fanów i docieranie do nowych klientów za pomocą systemu poleceń. Facebook ma nadzieję, że poradnik pomoże mniejszym firmom odnaleźć swoje miejsce w sieci społecznościowej i da im szansę na tanią promocję i zwiększenie przychodów.

Uruchamiając Facebook for Business Zuckerberg udowodnił, że cały czas jest o krok przed Google, który nie dostosował jeszcze profili Google+ do potrzeb firm. Społecznościowa usługa Google musi przejść jeszcze długą drogę, by mali przedsiębiorcy chcieli z niej korzystać. Póki co strumień pieniędzy z reklam i kampanii marketingowych w usługach społecznościowych będzie płynął do Facebooka.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)