reklama

Facebook otwiera się na firmy z sektora MŚP

Strona główna Aktualności

O autorze

Związał się z portalem dobreprogramy w 2009 roku. Zaczynał jako autor newsów, ma na koncie także kilka artykułów. Obecnie prowadzi cykl podsumowania blogów, w ramach którego opisuje tygodniową aktywność blogerów dobrychprogramów.

Największy serwis społecznościowy świata uruchomił serwis Facebook for Business, na którym mali przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się, jak skutecznie wykorzystać Facebooka w swojej działalności gospodarczej. Jest to oczywisty przytyk względem Google+, które póki co zupełnie ignoruje potrzeby firm sektora MŚP.

Facebook for Business to swoisty poradnik omawiający w przystępny sposób różne aspekty promocji firmy na Facebooku. Przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się, jakie możliwości stwarza Facebook, co powinna zawierać dobra strona firmowa i jak wypełnić swoje dane profilowe. Poradnik prezentuje także jak funkcjonują reklamy w serwisie i w jaki sposób można je skutecznie targetować. Omawiane są także takie kwestie jak budowanie społeczności fanów i docieranie do nowych klientów za pomocą systemu poleceń. Facebook ma nadzieję, że poradnik pomoże mniejszym firmom odnaleźć swoje miejsce w sieci społecznościowej i da im szansę na tanią promocję i zwiększenie przychodów.

Uruchamiając Facebook for Business Zuckerberg udowodnił, że cały czas jest o krok przed Google, który nie dostosował jeszcze profili Google+ do potrzeb firm. Społecznościowa usługa Google musi przejść jeszcze długą drogę, by mali przedsiębiorcy chcieli z niej korzystać. Póki co strumień pieniędzy z reklam i kampanii marketingowych w usługach społecznościowych będzie płynął do Facebooka.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama