Finały Intel Extreme Masters 2014 w Katowicach najlepiej oglądanym wydarzeniem w historii esportu Strona główna Aktualności25.03.2014 15:56 Udostępnij: O autorze Tomasz Wrzesień @TomisH Niektórzy być może do tej pory odsypiają emocje, którymi naszpikowali się podczas światowego finału ósmej serii Intel Extreme Masters w Katowicach w dniach 14-16 marca, zastanawiając się, jakie rekordy pobili w tym roku organizatorzy. Cóż, po samej liczbie akredytowanych dziennikarzy można było domyślać się, że zeszłoroczne wyniki w Spodku zostaną mocno przebite, ale teraz wiemy już o ile. Wstępne szacunkowe 55 tysięcy osób odwiedzających obiekt w przeciągu 3 dni było liczbą mocno zaniżoną. Virtus.Pro, mistrzowie w Counter-Strike: Global Offensive Zobaczyć, jak o pulę nagród przekraczającą pół miliona dolarów będą bili się gracze w League of Legends, StarCrafta II, Counter-Strike: Global Offensive, FIFA 14 i Hearthstone przybyło 73 tysiące fanów świata elektronicznej rozrywki. Jak podaje ESL, to było najlepiej oglądane wydarzenie w historii esportu, z niemal 650 tysiącami widzów ze 180 krajów śledzącymi rozgrywki w sieci, którzy łącznie zrobili ponad 23 miliony wejść na oficjalne strumienie z imprezy. To daje blisko 13 milionów godzin spędzonych na zapoznawaniu się z przebiegiem starć w Internecie. Sami pomysłodawcy Twitch.tv są pod wrażeniem. W sieciach społecznościowych wzmianki o IEM2014 pojawiły się aż 22,3 miliona razy. Niemal na każdym froncie udało się uzyskać kilkuset procentowy wzrost. Przypomnę, że dobreprogramy były patronem medialnym tego wielkiego wydarzenia i na bieżąco podsuwaliśmy czytelnikom ciekawe materiały z Intel Extreme Masters 2014. Warto sobie raz jeszcze przypomnieć jak Polacy z Virtus.Pro zostali zwycięzcami w CS:GO, wspomnieć niektóre kostiumy fanów przebieranek, wypowiedź Juliusza Kornaszewskiego z Intela czy tą pani psycholog w temacie uważania profesjonalnych graczy za świrów. Praktycznie wszystkie materiały z IEM2014 stosownie oznaczaliśmy. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także IEM 2020 z cofniętym pozwoleniem na organizację imprezy masowej. Co dalej z wydarzeniem? 27 lut 2020 Barnaba Siegel Gaming Biznes 108 Konferencja Google I/O 2020 odwołana. Przyczyną koronawirus 4 mar 2020 Oskar Ziomek Biznes Bezpieczeństwo Koronawirus 24 GDC 2020: kolejna wielka impreza pod znakiem zapytania 29 lut 2020 Piotr Urbaniak Gaming Biznes Bezpieczeństwo 11 Koronawirus na Allegro i OLX. Do kupienia domeny, sklepy internetowe i sprzęt 28 lut 2020 Oskar Ziomek Internet Biznes Bezpieczeństwo 127
Udostępnij: O autorze Tomasz Wrzesień @TomisH Niektórzy być może do tej pory odsypiają emocje, którymi naszpikowali się podczas światowego finału ósmej serii Intel Extreme Masters w Katowicach w dniach 14-16 marca, zastanawiając się, jakie rekordy pobili w tym roku organizatorzy. Cóż, po samej liczbie akredytowanych dziennikarzy można było domyślać się, że zeszłoroczne wyniki w Spodku zostaną mocno przebite, ale teraz wiemy już o ile. Wstępne szacunkowe 55 tysięcy osób odwiedzających obiekt w przeciągu 3 dni było liczbą mocno zaniżoną. Virtus.Pro, mistrzowie w Counter-Strike: Global Offensive Zobaczyć, jak o pulę nagród przekraczającą pół miliona dolarów będą bili się gracze w League of Legends, StarCrafta II, Counter-Strike: Global Offensive, FIFA 14 i Hearthstone przybyło 73 tysiące fanów świata elektronicznej rozrywki. Jak podaje ESL, to było najlepiej oglądane wydarzenie w historii esportu, z niemal 650 tysiącami widzów ze 180 krajów śledzącymi rozgrywki w sieci, którzy łącznie zrobili ponad 23 miliony wejść na oficjalne strumienie z imprezy. To daje blisko 13 milionów godzin spędzonych na zapoznawaniu się z przebiegiem starć w Internecie. Sami pomysłodawcy Twitch.tv są pod wrażeniem. W sieciach społecznościowych wzmianki o IEM2014 pojawiły się aż 22,3 miliona razy. Niemal na każdym froncie udało się uzyskać kilkuset procentowy wzrost. Przypomnę, że dobreprogramy były patronem medialnym tego wielkiego wydarzenia i na bieżąco podsuwaliśmy czytelnikom ciekawe materiały z Intel Extreme Masters 2014. Warto sobie raz jeszcze przypomnieć jak Polacy z Virtus.Pro zostali zwycięzcami w CS:GO, wspomnieć niektóre kostiumy fanów przebieranek, wypowiedź Juliusza Kornaszewskiego z Intela czy tą pani psycholog w temacie uważania profesjonalnych graczy za świrów. Praktycznie wszystkie materiały z IEM2014 stosownie oznaczaliśmy. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji