Gemius przewiduje hossę polskiego e-commerce Strona główna Aktualności06.06.2006 18:15 Udostępnij: O autorze szarameta Według raportu "E-commerce w Polsce 2006", internauci częściej niż w ubiegłym roku dokonują zakupów online i chętniej przeznaczają na ten cel większe kwoty. Według szacunków firmy badawczej Gemius, zainteresowanie internetowymi zakupami będzie systematycznie wzrastać - pisze Gazeta.pl. Jak wynika z badań Gemius, w sklepach i na aukcjach internetowych z roku na rok przybywa kupujących. Od 2005 roku liczba internautów, którzy dokonali kiedykolwiek zakupu w internecie, wzrosła o blisko jedna trzecią, z 41% do 55%. Wśród polskich konsumentów aukcje internetowe są bardziej popularne niż sklepy. W tych pierwszych kupowało 77% internautów, podczas gdy w sklepach - 57%. Zwiększyła się liczba internautów, którzy kupują mniej więcej raz w tygodniu oraz nieznacznie tych, którzy dokonują zakupów kilka razy w miesiącu. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Gemius przewiduje hossę polskiego e-commerce opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Sklepy stacjonarne muszą być "inteligentne". Inaczej nie przetrwają 11 lut 2020 Materiał prasowy Internet Biznes 2 Koronawirus zagraża biznesowi w internecie. Sklepy sięgają po pożyczki 5 mar 2020 Materiał prasowy Internet Biznes 0 AliExpress i inni. Zakupy z Chin wkrótce przestaną się opłacać. Zapłacisz VAT i cło 2 mar 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes 95 Ipla na Apple TV i Chromecast oraz nowe funkcje serwisu w telewizorach Samsunga 28 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie SmartDom 38
Udostępnij: O autorze szarameta Według raportu "E-commerce w Polsce 2006", internauci częściej niż w ubiegłym roku dokonują zakupów online i chętniej przeznaczają na ten cel większe kwoty. Według szacunków firmy badawczej Gemius, zainteresowanie internetowymi zakupami będzie systematycznie wzrastać - pisze Gazeta.pl. Jak wynika z badań Gemius, w sklepach i na aukcjach internetowych z roku na rok przybywa kupujących. Od 2005 roku liczba internautów, którzy dokonali kiedykolwiek zakupu w internecie, wzrosła o blisko jedna trzecią, z 41% do 55%. Wśród polskich konsumentów aukcje internetowe są bardziej popularne niż sklepy. W tych pierwszych kupowało 77% internautów, podczas gdy w sklepach - 57%. Zwiększyła się liczba internautów, którzy kupują mniej więcej raz w tygodniu oraz nieznacznie tych, którzy dokonują zakupów kilka razy w miesiącu. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Gemius przewiduje hossę polskiego e-commerce opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji