Google najbardziej znaczącą marką na świecie? Strona główna Aktualności25.01.2006 19:39 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Brandchannel.com ogłosił wyniki dorocznego badania najbardziej znaczących marek na świecie. Na pytanie "jaka marka wywarła największy wpływ na ciebie?" odpowiedzi padały z całego świata. Co ciekawe najlepsza dziesiątka przepełniona jest markami związanymi z branżą IT. W badaniu wzięło udział 2528 respondentów z 99 krajów (1295 - Europa i Afryka, 1158 - Kanada i USA, 841 - Azja, Australia i Oceania, 508 - Ameryka Południowa). Czas na wyniki. Pierwsze miejsce przypadło Google, dalej: Apple, Skype, Starbucks, Ikea, Nokia, Yahoo!, Firefox, eBay, Sony. W dziesiątce znalazło się wiele marek z branży IT, zabrakło natomiast np. Microsoft. Oczywiście sondaż należy traktować z lekkim przymróżeniem oka, przede wszystkim był on przeprowadzany on-line co od razu zwiększało szanse marek związanych z Internetem, ponadto rozkład geograficzny respondentów budzi wiele do życzenia. Połączenie Europy i Afryki poskutkowało również ciekawymi rezultatami - ósme miejsce wśród tej grupy głosujących zajęła telewizja Al-Jazeera ;-) Wszystkich zainteresowanych wynikami zapraszamy do odwiedzenia serwisu Brandchannel.com. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także PlayStation nie jest zagrożeniem dla Xboksa. Microsoft obawia się Google'a i Amazonu 5 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming Biznes 23 Wyciek w Google: twoje filmy mogły trafić w obce ręce 4 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 54 SsangYong Tivoli: Systemy bezpieczeństwa, standardowe audio i prosty system 30 sty 2020 Kamil Rogala TechMoto 41 Android Auto z długo wyczekiwaną nowością. Nie ma pewności, czy trafi do Polski 7 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie TechMoto 32
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Brandchannel.com ogłosił wyniki dorocznego badania najbardziej znaczących marek na świecie. Na pytanie "jaka marka wywarła największy wpływ na ciebie?" odpowiedzi padały z całego świata. Co ciekawe najlepsza dziesiątka przepełniona jest markami związanymi z branżą IT. W badaniu wzięło udział 2528 respondentów z 99 krajów (1295 - Europa i Afryka, 1158 - Kanada i USA, 841 - Azja, Australia i Oceania, 508 - Ameryka Południowa). Czas na wyniki. Pierwsze miejsce przypadło Google, dalej: Apple, Skype, Starbucks, Ikea, Nokia, Yahoo!, Firefox, eBay, Sony. W dziesiątce znalazło się wiele marek z branży IT, zabrakło natomiast np. Microsoft. Oczywiście sondaż należy traktować z lekkim przymróżeniem oka, przede wszystkim był on przeprowadzany on-line co od razu zwiększało szanse marek związanych z Internetem, ponadto rozkład geograficzny respondentów budzi wiele do życzenia. Połączenie Europy i Afryki poskutkowało również ciekawymi rezultatami - ósme miejsce wśród tej grupy głosujących zajęła telewizja Al-Jazeera ;-) Wszystkich zainteresowanych wynikami zapraszamy do odwiedzenia serwisu Brandchannel.com. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji