Google nie będzie sprzedawać muzyki Strona główna Aktualności07.08.2006 11:09 Udostępnij: O autorze msliwa Nie potwierdziły się opublikowane na początku tego roku przewidywania analityków firmy Forbes dotyczące wejścia firmy Google na rynek muzyki online. Spekulacje pojawiały się już od roku, tłumaczono je sukcesem serwisu Google Video. Chris Sacca z działu biznesowego Google stanowczo zdementował te pogłoski, twierdząc że firma nie ma zamiaru rywalizować z iTunes. Twierdzi on, że ten rynek może się jeszcze rozwijać, nie wiadomo jednak, jaką rolę ma zamiar odegrać w nim Google. Sacca uważa, że wyszukiwarka już teraz odgrywa dużą rolę w sprzedaży muzyki online, gdyż to właśnie od niej użytkownicy zaczynają poszukiwania interesujących ich utworów i wykonawców. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Dyrektor generalny Google: użytkownicy Androida doskonale wiedzą, że są śledzeni 11 gru 2018 Mateusz Budzeń Oprogramowanie 59 Samochody elektryczne: domowe ładowarki są podatne na ataki 13 gru 2018 Mateusz Budzeń Bezpieczeństwo TechMoto 34 Apple nie stosuje się do zakazu w Chinach. Qualcomm donosi, że iPhone'y wciąż są dostępne 13 gru 2018 Mateusz Budzeń Sprzęt Biznes 43 Apple w Chinach z jeszcze większymi problemami – nowy iOS nie jest rozwiązaniem 11 gru 2018 Mateusz Budzeń Sprzęt Biznes 23
Udostępnij: O autorze msliwa Nie potwierdziły się opublikowane na początku tego roku przewidywania analityków firmy Forbes dotyczące wejścia firmy Google na rynek muzyki online. Spekulacje pojawiały się już od roku, tłumaczono je sukcesem serwisu Google Video. Chris Sacca z działu biznesowego Google stanowczo zdementował te pogłoski, twierdząc że firma nie ma zamiaru rywalizować z iTunes. Twierdzi on, że ten rynek może się jeszcze rozwijać, nie wiadomo jednak, jaką rolę ma zamiar odegrać w nim Google. Sacca uważa, że wyszukiwarka już teraz odgrywa dużą rolę w sprzedaży muzyki online, gdyż to właśnie od niej użytkownicy zaczynają poszukiwania interesujących ich utworów i wykonawców. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji