Google w radio Strona główna Aktualności18.01.2006 16:15 Udostępnij: O autorze msliwa Firma Google znana ze swojej, najpopularniejszej w Sieci wyszukiwarki, ostatnio wręcz zasypuje nas nowościami w swojej ofercie. Google wciąż stara się zdobywać nowe rynki dla oferowanego przez siebie systemu reklam AdWords, którego klienci mogą publikować reklamy nie tylko w Internecie, ale także w amerykańskiej prasie. Prawdopodobnie już niedługo firma umożliwi klientom reklamowanie swoich produktów także w radio. Google poinformowało o przejęciu firmy dMarc Broadcasting Inc., dysponującej systemem bezpośrednio łączącym reklamodawców z rozgłośniami radiowymi, umożliwiającym sprawne i skuteczne zarządzanie kampaniami reklamowymi w tym medium. Umowa opiewa na 102 milionów dolarów, a jeśli zakup przyniesie oczekiwany zysk, Google dodatkowo zainwestuje w firmę ponad miliard dolarów w ciągu trzech lat, ale kwota ta będzie zależała od osiągniętych wyników. Ciekawe, co będzie następnym krokiem giganta IT, może własna rozgłośnia radiowa? Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Wyciek w Google: twoje filmy mogły trafić w obce ręce 4 lut 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Internet Bezpieczeństwo 54 Mapy Google w Android Auto – przegląd ustawień, które nie wszyscy znają 29 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Poradniki TechMoto 23 Koniec monopolu wyszukiwarki Google. Świetne wiadomości dla DuckDuckGo 20 sty 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet 116 Android 11 zauważony w Geekbench – premiera spodziewana podczas Google I/O 2020 20 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 16
Udostępnij: O autorze msliwa Firma Google znana ze swojej, najpopularniejszej w Sieci wyszukiwarki, ostatnio wręcz zasypuje nas nowościami w swojej ofercie. Google wciąż stara się zdobywać nowe rynki dla oferowanego przez siebie systemu reklam AdWords, którego klienci mogą publikować reklamy nie tylko w Internecie, ale także w amerykańskiej prasie. Prawdopodobnie już niedługo firma umożliwi klientom reklamowanie swoich produktów także w radio. Google poinformowało o przejęciu firmy dMarc Broadcasting Inc., dysponującej systemem bezpośrednio łączącym reklamodawców z rozgłośniami radiowymi, umożliwiającym sprawne i skuteczne zarządzanie kampaniami reklamowymi w tym medium. Umowa opiewa na 102 milionów dolarów, a jeśli zakup przyniesie oczekiwany zysk, Google dodatkowo zainwestuje w firmę ponad miliard dolarów w ciągu trzech lat, ale kwota ta będzie zależała od osiągniętych wyników. Ciekawe, co będzie następnym krokiem giganta IT, może własna rozgłośnia radiowa? Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji