reklama

Google: wyszukiwanie według lokalizacji

Strona główna Aktualności

O autorze

Związał się z portalem dobreprogramy w 2009 roku. Zaczynał jako autor newsów, ma na koncie także kilka artykułów. Obecnie prowadzi cykl podsumowania blogów, w ramach którego opisuje tygodniową aktywność blogerów dobrychprogramów.

Google wprowadziło do swojej wyszukiwarki nowe filtry pozwalające na zawężenie wyników do konkretnej lokalizacji.

Zmiana ma na celu umożliwienie użytkownikom łatwego znalezienia m.in. restauracji czy targu położonego w najbliższej okolicy. Wyszukiwarka jest w stanie samodzielnie rozpoznać lokalizację Internauty i bez potrzeby podawania dodatkowych słów kluczowych zaprezentować mu wyniki spersonalizowane pod względem położenia. Google pozwala także wybrać dowolną inną, niestandardową lokalizację według preferencji użytkownika. Nowe opcje dostępne są obecnie w angielskiej wersji językowej Google po kliknięciu w pozycję "najbliższe" w panelu opcji wyszukiwania.

Należy oczekiwać, że z czasem dodatkowe opcje pojawią się w pozostałych wersjach językowych wyszukiwarki.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić