Huawei MateBook chce zmienić styl biznesu w Polsce #prasówka

Huawei MateBook chce zmienić styl biznesu w Polsce #prasówka

Huawei MateBook chce zmienić styl biznesu w Polsce #prasówka
09.09.2016 12:43

Na polskim rynku pojawił się właśnie Huawei MateBook –przełomowe urządzenie 2w1, wprowadzające biznes na nowy poziom. Równolegle wystartowała kampania „Work smart not hard”, wktórej eksperci Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski będą dzielićsię swoimi doświadczeniami, jak odnaleźć się w nowoczesnymbiznesie. Na dzisiejszej premierze zostały zaprezentowane wynikibadań SW Research, wykazujące jak w Polsce zmienia się stylprowadzenia biznesu.

Polska premiera Huawei MateBook została poprzedzonaprzeprowadzonymi przez SW Research badaniami na temat nowoczesnegobiznesu. Wzięło w nim udział 800 pracowników różnych branż zcałej Polski, w tym właściciele firm, kadra zarządzająca orazniezależni specjaliści. Z badań wynika, że coraz więcej Polakówpracuje mobilnie. Wśród przedstawicieli biznesu prawie połowa –48,8 proc. – łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną. Copiąty badany – 19,2 proc. – pracuje w pełni mobilnie. Wyłączniestacjonarnie pracuje tylko 32 proc.

Obraz

Sektor biznesowy tworzą dziś ludzie, którzy poświęcająwiększość swojego życia na obowiązki zawodowe. Ich wymagania codo urządzeń są coraz wyższe. Statystyczny biznesmen używa dwóch,a nawet trzech urządzeń w codziennej pracy. Huawei proponuje imMateBooka, urządzenie 2w1, które jest wydajne, wielofunkcyjne ibardzo stylowe. To nowe urządzenie idealnie uzupełnia się zesmartfonem Mate 8, tworząc biznesowe portfolio Huawei – mówiDerek Yu, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group.

Obraz

Biznes w wersji mobilnej

Rozwój technologii prowadzi do zmian stylu i trybu pracy.Większość Polaków (57,3%) nadal pracuje stacjonarnie. Wyniki tezmieniają się jednak znacząco w przypadku przedstawicieli biznesu(właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz niezależnychspecjalistów). Prawie 60 proc. pracowników wyższego szczeblapracuje wyłącznie zdalnie lub łączy tryb stacjonarny z pracąpoza biurem. Biznes do pracy używa dzisiaj: laptopa (55,1 proc.),smartfona (40,1 proc.) oraz z tableta (19,2 proc. badanych). HuaweiMateBook może zastąpić te wszystkie urządzenia.

Obraz

Kluczowe aspekty w pracy zdalnej to stały dostęp do internetu(45,5%), szybkość transmisji danych (34%) oraz dobra bateria(31,4%). Huawei MateBook pracuje pod kontrolą systemu Windows 10, mawięc dostęp do wszystkich niezbędnych aplikacji biurowych. Sercemurządzenia jest procesor Intel Core M, który zapewnia wysokąwydajność oraz łatwą komunikację. Niezawodna bateria 4340 mAhgwarantuje do 10 godzin pracy biurowej, 29 godzin słuchania muzykilub 9 godzin oglądania filmów.

Obraz

MateBook spełnia najwyższe standardy nowoczesnego biznesu,którego interesuje nie tylko interakcja pomiędzy technologią aużytkownikiem, ale także stylistyka urządzenia. Jest bardzo cienkii lekki – waży zaledwie 640 g. Obudowa wykonana została znajwyższej jakości aluminium, polerowane krawędzie formująperfekcyjnie skonstruowaną obudowę. Skórzane etui MateBook jestjednocześnie dotykową klawiaturą z technologią multi-touch, któraumożliwia wygodne, płynne i precyzyjne rozpoznawanie ruchu palców.

Jednym z najważniejszych zadań w pracy, które wskazali badanibiznesmeni, jest korzystanie z multimediów i tworzenie prezentacji.Ważnym elementem jest też możliwość podpisywania dokumentówzdalnie. Huawei MateBook został wyposażony w 12-calowy ekran oszerokim kącie widzenia dochodzącym do 160 stopni. Został onwykonany w technologii IPS i ma rozdzielczość 2160x1440, cozapewnia oglądanie zdjęć, filmów i materiałów graficznych wnajwyższej jakości. Za pomocą rysika MatePen można nie tylkopodpisywać dokumenty na dotykowym ekranie, ale także tworzyćskomplikowane rysunki czy schematy. Rysik rozpoznaje 2048 poziomówczułości i doskonale przechwytuje zróżnicowaną siłę naciskubez opóźnień. MatePen może służyć jednocześnie jako pilot doprezentacji lub laserowy punktor.

Bezpieczeństwo

Aby mieć pewność, że wszystkie dane są bezpieczne, MateBookzostał wyposażony w najszybszy na rynku czytnik linii papilarnych.Gwarantuje on ekspresową identyfikację odcisku użytkownika zajednym dotknięciem. Wykorzystuje system rozpoznawania 360 stopni,który niweluje zakłócenia podczas odszyfrowywania. Wszystkie danesą bardzo dobrze chronione, a odblokowanie laptopa zajmuje ułameksekundy.

Zmienia się styl biznesu

Premierze MateBooka towarzyszy start kampanii online „Work smartnot hard”, która jest kolejnym krokiem Huawei w stronęnowoczesnych biznesmenów. Promuje ona nie tylko nowe urządzenie,ale całą serię biznesową Mate, w której wyróżnia się wydajnyi stylowy smartfon Mate 8. Oba urządzenia tworzą idealny zestawwspółczesnego biznesmena. Do współpracy firma Huawei zaprosiłaekspertów: dziennikarza Jarosława Kuźniara oraz MichałaSadowskiego, założyciela Brand24. Na specjalnie utworzonej stroniewww.huaweimate-worksmart.pl, panowie będą dzielić sięmerytorycznymi materiałami dla współczesnych biznesmenów.

Z badań wynika, że Polacy pracują bardzo ciężko. Wkampanii „Work smart not hard” pokażemy, że można pracowaćnie tyle ciężko, ile... mądrze. Wchodzimy w segment biznesowy,proponując naszym klientom nie tylko wydajne, mobilne urządzenie2w1 – MateBooka i świetnego smartfona Mate 8. Dajemy coś znaczniewięcej – porady i doświadczenie uznanych biznesmenów, a takżemożliwość wspólnego rozwijania swojej kreatywności w biznesie– mówi Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer BusinessGroup.

Eksperci kampanii pojawili się także na dzisiejszej premierzeMateBooka i opowiedzieli gościom, czym dla nich jest hasło „Worksmart not hard”:

Przy dzisiejszym tempie życia zawodowego i prywatnego pracowaćmądrze to sztuka. Spotkanie za spotkaniem, wyzwanie za wyzwaniem,decyzja za decyzją i konsekwencja za konsekwencją. Tego się nie darobić w jednym miejscu, w zamkniętej przestrzeni, bez pasji i czasuna choćby rower z córką. „Work smart not hard” todla mnie mądre korzystanie z technologii, która zastępujeniepotrzebne spotkania. To też wykorzystywanie doświadczenia zinnych niż biznesowe dziedzin życia, a także życie w podróży,otwieranie oczu, opowiadanie świata w sposób LIVE dziękitechnologii, która pozwala dziś na to jak nigdy wcześniej –mówił Jarosław Kuźniar.

Dla Michała Sadowskiego, założyciela firmy Brand24 „Worksmart not hard” to: optymalne zagospodarowanie czasu, którynormalnie marnujemy. Przy użyciu technologii mobilnych nie tracęani minuty i jestem w stanie zarządzać kilkudziesięcioosobowąfirmą stojąc w korkach, czy w kolejce na poczcie.

Na stronie www.huaweimate-worksmart.pl będą dostępneprezentacje, wyniki badań, live video i inne materiały z udziałemekspertów, inspirujące do nowoczesnego prowadzenia biznesu.

Huawei MateBook jest dostępny od 9 września w Media Markt iSaturn w dwóch odsłonach:

4GB/128 RAM, Intel M3 w cenie 4399 PLN8 GB/256 RAM, Intel M5 w cenie 5799 PLN

We wrześniu pojawi się też w salonach sieci Play w wersji4GB/128 RAM, Intel M3.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)