IEM2018: jak wyglądały początki Intela jako sponsora imprez eSportowych? Konkurs!

IEM2018: jak wyglądały początki Intela jako sponsora imprez eSportowych? Konkurs!

IEM2018: jak wyglądały początki Intela jako sponsora imprez eSportowych? Konkurs!
Oskar Ziomek
02.03.2018 20:16, aktualizacja: 04.03.2018 10:32

Przy okazji wydarzenia kierowanego do graczy, a już w szczególności takiej rangi jak Intel Extreme Masters, oprócz emocji związanych z postępami na wielkim ekranie w Spodku i sprzętem na IEM Expo, odwiedzającym mogą towarzyszyć także rozważania na temat przyszłości eSportu i stale zmieniającego się wizerunku gracza.

Od czego zaczęło się zainteresowanie Intela tą dziedziną? Czy z uwagi na rosnący rozmach i konkurencję, współczesny gracz nadal powinien traktować swoją pasję tylko jako hobby, czy już pełnowymiarową pracę? Na te tematy mieliśmy okazję krotko porozmawiać z Jeffem Clarkiem z Intela.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2]

Wirtualna rozrywka staje się coraz bardziej powszechna i interesuje już nie tylko zagorzałych graczy, ale także użytkowników, którzy na co dzień nie są zainteresowani grami. eSport zyskuje na popularności stając się kolejną dziedziną, obok chociażby piłki nożnej, którą może interesować się rzeczywiście każdy.

Konkurs!

Wraz z Intelem przygotowaliśmy dla Was kolejny konkurs. Zadanie jest następujące: napiszcie w komentarzach, jak Waszym zdaniem za 10 lat będą wyglądać rozgrywki eSportowe? Na ile zmieni się ich formuła lub gry i technologie, które są wykorzystywane podczas turniejów? Liczymy na interesującą argumentację.

Obraz

Zarejestrowany użytkownik naszego serwisu, który będzie autorem najciekawszej wizji nagrodzony zostanie zestawem gadżetów Intela widocznym na powyższym zdjęciu. Na odpowiedzi macie czas do 6 marca (wtorek) do godziny 23.59. Zwycięzca zostanie wyłoniony 8 marca. Zapraszamy do zabawy!

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (26)