[IFA 2015] Możesz pogadać ze swoją lodówką. Triby umila czas w kuchni

[IFA 2015] Możesz pogadać ze swoją lodówką. Triby umila czas w kuchni

[IFA 2015] Możesz pogadać ze swoją lodówką. Triby umila czas w kuchni
06.09.2015 16:22

IFA 2015 to nie tylko oprogramowanie, komputery i telewizory OLED, ale też systemy audio czy artykuły gospodarstwa domowego. Młoda firma Invoxia postanowiła stworzyć ciekawy produkt na styku kilku gałęzi techniki. Wkrótce wprowadzi do sprzedaży multimedialne kuchenne urządzenie Triby, które przyda się naprawdę wielu. Cena na początek, czyli 199 dolarów za tę nowinkę, może być jednak zaporowa.

Triby to na pierwszy rzut oka prosty głośnik przyczepiany na magnes na lodówkę. Odtwarzanie muzyki, także między innymi prosto ze Spotify czy internetowych radiostacji po WiFi, to jedna z trzech podstawowych funkcji urządzenia. Ekran e-ink wyświetla wszelkie wiadomości pozostawione przez któregoś z domowników, zrobione odręcznie na smartfonie w specjalnej darmowej aplikacji i przesłane za pośrednictwem serwerów firmy do powiązanego z kontem użytkownika egzemplarza. Każdy nowy komunikat powoduje, że z boku głośnika wyskoczy żółta karteczka. Co ciekawe, jej wciśnięcie wysyła do nadawcy informację, że wiadomość została odczytana.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/3]

Z prawej strony ekranu mamy przyciski szybkiego wyboru którejś z dwóch wcześniej przypisanych do nich stacji lub usług muzycznych, z trzecim służącym do przechodzenia po pozostałych z listy ulubionych, jedna po drugiej. Z lewej znajduje się para przycisków do błyskawicznego wybierania numerów z książki telefonicznej i trzeci także do przełączania kolejnych. Komunikacja głosowa opiera się na VoIP przez serwery Invoxii, więc należy zapewnić do tego dostęp do Internetu, ale poza tym nie są naliczane dodatkowe opłaty. Sprzęt jest dobrze wykonany, kolorowy i Triby naprawdę fajnie się prezentuje. Tylko ta cena...

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)