r   e   k   l   a   m   a
reklama

I'm a PC, czyli kolejny krok w poprawie wizerunku Microsoftu

Strona główna Aktualności

O autorze

Pomimo niezbyt zadowalających efektów ostatniego etapu kampanii reklamowej Microsoftu, w myśl której emitowano w amerykańskiej telewizji spoty z udziałem Billa Gatesa i satyryka Jerry`ego Seinfelda korporacja nie daje za wygraną i nadal stara się o poprawę wizerunku firmy. Tym razem przygotowano coś całkiem innego, spoty, ale mające na celu przełamanie stereotypów wykreowanych przez kampanie "Hello, I'm a Mac" Apple`a.

Jakiś czas temu firma Apple wyemitowała krótkie spoty reklamujące jej produkty. Nosiły one tytuł "Hello, I'm a Mac" i z założenia ośmieszały komputery z systemem Windows. Microsoft chcąc pokonać swojego odwiecznego rywala na rynku zastosował jego własną broń, produkując reklamy "I'm a PC", które podobnie jak te z udziałem Gatesa i Seinfelda są częścią kosztującej 300 mln USD kampanii "Life Without Walls". W tracie trwania spotu na temat Windowsa wypowiadają się sławni ludzie - m.in. Eva Longoria i Kevin Spacey.

Wszystkie wyemitowane dotychczas klipy udostępnione zostały na stronie domowej Microsoft Windows.

© dobreprogramy
reklama
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieTest najlepszych telewizorów na Mundial