Imagine Cup 2005

Imagine Cup 2005

17.11.2004 00:47

Na polskich stronach Microsoftu pojawiły się informacje na tematkolejnej edycji międzynarodowego konkursu Imagine Cup 2005 dlaprogramistów i... nie tylko ;-) Motywem przewodnim edycji 2005 jesthasło: wyobraźmy sobie świat, w którym technologia znosiwszelkie bariery i podziały istniejące pomiędzy ludźmi. Imagine Cup jest konkursem, który pierwotnie powstał przedewszystkim z myślą o studentach pasjonującycjh się programowaniem.Jednak w najnowszej edycji liczba kategorii konkursowych wzrosłatak znacznie, że trudno już mówić tylko o programistach. Ogólnezasady pozostają jednak zbliżone. Jak piszą ogranizatorzy:Pamiętajcie - przede wszystkim liczy się dobry pomysł.Rozwiązanie, które stworzycie, nie musi być wcale duże - powinnobyć oparte na mądrym, zaskakującym, inteligentnym pomyśle, atakże W roku 2005 zachęcamy Was do myślenia o wielkichsprawach. Przyłączcie się do innych podobnie myślących studentów zcałego świata. Zastosujcie technologię do zniesienia dzielących nasbarier - tych starych i tych nowych. Edycja 2005 będzie przebiegać w następujących kategoriach: Projektowanie oprogramowania (Software Design), Projekt dla Office (Office Designer), Algorytm (Algorithm), Wizualizacja (Rendering), Krótki Film (Short Film), Business Plan, Technologie informatyczne (IT/IT High School), Tworzenie witryny internetowej (Web Development, Web DevelopmentHigh School), Visual Gaming, Visual Gaming High School. Na wszystkich nagrodzonych uczestników czekają jak zawszeatrakcyjne nagrody pieniężne - nawet 25 000 dol. (!), wyjazd doJaponii, a także to co najważniejsze czyli oczywiście sława... ;-)Warto przypomnieć, że wśród finalistów poprzedniej edycji znalezłasię m.in. grupa polskich studentów z PolitechnikiPoznańskiej. Wszystkie szczegółowe informacje na temat konkursu Imagine Cup,lista nagród, link rejestracji znajdują się na stronie www.microsoft.com/poland/developer/imaginecup.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)