InPost wychodzi do graczy i miłośników treści cyfrowych. Zaoferuje program lojalnościowy

InPost wychodzi do graczy i miłośników treści cyfrowych. Zaoferuje program lojalnościowy

InPost wychodzi do graczy i miłośników treści cyfrowych. Zaoferuje program lojalnościowy
Piotr Urbaniak
07.08.2019 15:09

InPost uruchomił program partnerski dedykowany graczom komputerowym, podaje spółka. Choć w istocie rzeczy jest to zawężone określenie, gdyż skorzystają wszyscy ci, którzy często wybierają materiały w formie cyfrowej i zakupy w internecie.

Przedsiębiorstwo dołączyło do programu lojalnościowego dogry.pl, który pozwala zbierać punkty w serwisach partnerskich i wymieniać je na liczne bonusy: waluty premium do gier, skórki, pełne wersje na różne platformy, a nawet vouchery do m.in. Netfliksa, Allegro czy Paysafecard. Takie punkty otrzymacie oczywiście za zamawianie paczek.

Tak komentuje nową ofertę prezes i założyciel InPostu, Rafał Brzoska:

Inicjatywa dogry.pl oraz InPostu to nietuzinkowe połączenie branży gamingowej z branżą kurierską - pierwsze takie na świecie. Jesteśmy przekonani, że współpraca ma bardzo duży potencjał - w świecie digitalu, nasyconym przez media, zyskanie uwagi konsumenta jest coraz większym wyzwaniem. Gamekit mówi językiem graczy i tworzy dla nich dedykowane kampanie i programy lojalnościowe. Tylko w Polsce dociera do ponad 3 mln graczy, a na świecie ma już ponad 18 mln użytkowników. Blisko połowa polskich internautów korzysta z adblocków, a program InPost z Gamekit pozwala na dotarcie do tej ważnej i rosnącej grupy konsumentów. Wychodzimy naprzeciw naszym klientom, jednocześnie dziękując im za lojalność i dajemy im dodatkowe bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy. Ci, których gamerska biblioteka jest pełna, mogą skorzystać z voucherów do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard

Na ten moment nie wiadomo, jaki będzie przelicznik między wysłanymi paczkami InPostu a punktami w dogry.pl

Dogry.pl jest częścią międzynarodowej spółki Gamekit S.A. z siedzibą w Warszawie, która na ten moment chwali się ponad 15 mln aktywnych użytkowników w 33 krajach. Firma wyspecjalizowała się właśnie w tworzeniu programów lojalnościowych z cyfrowymi bonusami.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (38)