Internet konkuruje z telewizją Strona główna Aktualności04.08.2005 13:36 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Użytkownicy stałych łącz w Stanach Zjednoczonych oglądają telewizję średnio o 2 godziny dziennie krócej od osób nie posiadających w domu podłączenia do sieci. Raport opublikowany przez Forrester Research udowodnia, że posiadacze stałego łącza oglądają telewizję średnio 12 godzin w ciągu tygodnia, natomiast osoby nie posiadające w swoim domu dostępu do Internetu, przesiadują przed telewizorem 14 godzin. Wyniki udowodniły również, że osoby posiadające Internet od co najmniej 5 lat spędzają przed odbiornikiem telewizyjnym 10.5 godziny tygodniowo. Dodatkowo Forrester Research podzieliło wszystkich respondentów na pesymistów oraz optymistów wobec nowoczesnych technologii. Okazało się, że optymiści więcej czasu spędzają grając w gry komputerowe, czytając kolorowe magazyny oraz słuchając radia niż pesymiści, którzy więcej czasu spędzają przed telewizorem. Obydwie grupy miały identyczny wskaźnik czytelnictwa prasy codziennej. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Już ponad 2 miliony Polaków oszczędza z programem smartDOM 20 kwi 2020 Sylwia Zimowska Sprzęt Internet Biznes 34 Student zbudował telewizję wolumetryczną 3D na zaliczenie 23 lut Karolina Kowasz Sprzęt 34 Telewizja DVB-T2 coraz lepiej przygotowana: zakończono modernizację RTCN na południu Polski 15 gru 2020 Oskar Ziomek Biznes SmartDom 107 Do 3 lat więzienia za sharing. Mężczyzna udostępniał telewizję w internecie 7 sty Arkadiusz Stando Sprzęt Internet Biznes 155
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Użytkownicy stałych łącz w Stanach Zjednoczonych oglądają telewizję średnio o 2 godziny dziennie krócej od osób nie posiadających w domu podłączenia do sieci. Raport opublikowany przez Forrester Research udowodnia, że posiadacze stałego łącza oglądają telewizję średnio 12 godzin w ciągu tygodnia, natomiast osoby nie posiadające w swoim domu dostępu do Internetu, przesiadują przed telewizorem 14 godzin. Wyniki udowodniły również, że osoby posiadające Internet od co najmniej 5 lat spędzają przed odbiornikiem telewizyjnym 10.5 godziny tygodniowo. Dodatkowo Forrester Research podzieliło wszystkich respondentów na pesymistów oraz optymistów wobec nowoczesnych technologii. Okazało się, że optymiści więcej czasu spędzają grając w gry komputerowe, czytając kolorowe magazyny oraz słuchając radia niż pesymiści, którzy więcej czasu spędzają przed telewizorem. Obydwie grupy miały identyczny wskaźnik czytelnictwa prasy codziennej. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji