Jacek Myrcha szefem działu BMO w polskim oddziale Microsoft

Jacek Myrcha szefem działu BMO w polskim oddziale Microsoft

06.07.2005 12:21

Jacek Myrcha objął funkcję dyrektora działu Business andMarketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft. Na nowymstanowisku, które zajmuje od 1 lipca br., będzie odpowiedzialny zaopracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,nadzorowanie sprzedaży oraz koordynację działań grup produktowych,wchodzących w skład działu BMO. Jacek Myrcha pracę w polskim oddziale firmy Microsoft rozpoczął w1993 r. na stanowisku inżyniera systemowego. Do jego obowiązkównależały kontakty z największymi klientami Microsoft na polskimrynku. Przez następne półtora roku zajmował się współpracą zfirmami tworzącymi oprogramowanie, wprowadzając w Polsce programMicrosoft Certified Solution Provider. Od lipca 1996 do stycznia2000 roku Jacek Myrcha pełnił obowiązki Marketing Managera,odpowiadając zarówno za strategię marketingową firmy, jak i jejwizerunek w mediach. W maju 2002 r., po przerwie we współpracy zpolskim oddziałem firmy Microsoft, powrócił, obejmując stanowiskoSmall Business Sales Managera. Od lipca 2003 r. do czerwca 2005 r.Jacek Myrcha pełnił funkcję dyrektora grupy Developer &Platform Evangelism, odpowiedzialnej za promocję i sprzedażnarzędzi dla platformy .NET wśród partnerów, klientów i na rynkuakademickim. Dzięki tej ostatniej funkcji jest znany przez wieludeveloperów. Jacek Myrcha ma 40 lat. W 1990 roku ukończył Wydział FizykiTechnicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. Wtrakcie studiów odbył roczną praktykę w londyńskiej firmie SASoftware, będącej partnerem handlowym wielu znanychmiędzynarodowych firm. Jego hobby to gra na gitarze klasycznej,bilard i fotografowanie.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)