Jacek Myrcha szefem działu BMO w polskim oddziale Microsoft Strona główna Aktualności06.07.2005 12:21 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Jacek Myrcha objął funkcję dyrektora działu Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft. Na nowym stanowisku, które zajmuje od 1 lipca br., będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynację działań grup produktowych, wchodzących w skład działu BMO. Jacek Myrcha pracę w polskim oddziale firmy Microsoft rozpoczął w 1993 r. na stanowisku inżyniera systemowego. Do jego obowiązków należały kontakty z największymi klientami Microsoft na polskim rynku. Przez następne półtora roku zajmował się współpracą z firmami tworzącymi oprogramowanie, wprowadzając w Polsce program Microsoft Certified Solution Provider. Od lipca 1996 do stycznia 2000 roku Jacek Myrcha pełnił obowiązki Marketing Managera, odpowiadając zarówno za strategię marketingową firmy, jak i jej wizerunek w mediach. W maju 2002 r., po przerwie we współpracy z polskim oddziałem firmy Microsoft, powrócił, obejmując stanowisko Small Business Sales Managera. Od lipca 2003 r. do czerwca 2005 r. Jacek Myrcha pełnił funkcję dyrektora grupy Developer & Platform Evangelism, odpowiedzialnej za promocję i sprzedaż narzędzi dla platformy .NET wśród partnerów, klientów i na rynku akademickim. Dzięki tej ostatniej funkcji jest znany przez wielu developerów. Jacek Myrcha ma 40 lat. W 1990 roku ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. W trakcie studiów odbył roczną praktykę w londyńskiej firmie SA Software, będącej partnerem handlowym wielu znanych międzynarodowych firm. Jego hobby to gra na gitarze klasycznej, bilard i fotografowanie. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Szef studia od Gears of War odchodzi, by zająć się Diablo IV dla Blizzarda 6 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming Biznes 8 PlayStation nie jest zagrożeniem dla Xboksa. Microsoft obawia się Google'a i Amazonu 5 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming Biznes 23 Xbox Bounty już działa. Microsoft zapłaci za wykrytą lukę do 20 tys. dolarów 31 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Gaming Biznes Bezpieczeństwo 10 Windows 7 otrzymał obiecywaną aktualizację: Microsoft zepsuł, Microsoft naprawił 8 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 54
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Jacek Myrcha objął funkcję dyrektora działu Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft. Na nowym stanowisku, które zajmuje od 1 lipca br., będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynację działań grup produktowych, wchodzących w skład działu BMO. Jacek Myrcha pracę w polskim oddziale firmy Microsoft rozpoczął w 1993 r. na stanowisku inżyniera systemowego. Do jego obowiązków należały kontakty z największymi klientami Microsoft na polskim rynku. Przez następne półtora roku zajmował się współpracą z firmami tworzącymi oprogramowanie, wprowadzając w Polsce program Microsoft Certified Solution Provider. Od lipca 1996 do stycznia 2000 roku Jacek Myrcha pełnił obowiązki Marketing Managera, odpowiadając zarówno za strategię marketingową firmy, jak i jej wizerunek w mediach. W maju 2002 r., po przerwie we współpracy z polskim oddziałem firmy Microsoft, powrócił, obejmując stanowisko Small Business Sales Managera. Od lipca 2003 r. do czerwca 2005 r. Jacek Myrcha pełnił funkcję dyrektora grupy Developer & Platform Evangelism, odpowiedzialnej za promocję i sprzedaż narzędzi dla platformy .NET wśród partnerów, klientów i na rynku akademickim. Dzięki tej ostatniej funkcji jest znany przez wielu developerów. Jacek Myrcha ma 40 lat. W 1990 roku ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. W trakcie studiów odbył roczną praktykę w londyńskiej firmie SA Software, będącej partnerem handlowym wielu znanych międzynarodowych firm. Jego hobby to gra na gitarze klasycznej, bilard i fotografowanie. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji