Jacek Myrcha szefem działu BMO w polskim oddziale Microsoft Strona główna Aktualności06.07.2005 12:21 Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Jacek Myrcha objął funkcję dyrektora działu Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft. Na nowym stanowisku, które zajmuje od 1 lipca br., będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynację działań grup produktowych, wchodzących w skład działu BMO. Jacek Myrcha pracę w polskim oddziale firmy Microsoft rozpoczął w 1993 r. na stanowisku inżyniera systemowego. Do jego obowiązków należały kontakty z największymi klientami Microsoft na polskim rynku. Przez następne półtora roku zajmował się współpracą z firmami tworzącymi oprogramowanie, wprowadzając w Polsce program Microsoft Certified Solution Provider. Od lipca 1996 do stycznia 2000 roku Jacek Myrcha pełnił obowiązki Marketing Managera, odpowiadając zarówno za strategię marketingową firmy, jak i jej wizerunek w mediach. W maju 2002 r., po przerwie we współpracy z polskim oddziałem firmy Microsoft, powrócił, obejmując stanowisko Small Business Sales Managera. Od lipca 2003 r. do czerwca 2005 r. Jacek Myrcha pełnił funkcję dyrektora grupy Developer & Platform Evangelism, odpowiedzialnej za promocję i sprzedaż narzędzi dla platformy .NET wśród partnerów, klientów i na rynku akademickim. Dzięki tej ostatniej funkcji jest znany przez wielu developerów. Jacek Myrcha ma 40 lat. W 1990 roku ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. W trakcie studiów odbył roczną praktykę w londyńskiej firmie SA Software, będącej partnerem handlowym wielu znanych międzynarodowych firm. Jego hobby to gra na gitarze klasycznej, bilard i fotografowanie. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 10: użytkownicy spędzają w nim ponad 4 biliony minut miesięcznie 6 maj 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 89 Xbox Series S: Microsoft może wkrótce pokazać drugą nową konsolę 22 kwi 2020 Jakub Krawczyński Sprzęt Gaming 29 Microsoft: Surface'y nie mają TB 3 i wymiennej pamięci ze względu na bezpieczeństwo 28 kwi 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Bezpieczeństwo 16 Polski dostawca energii utracił dane ponad 3 mln osób. Wśród nich nr dowodu i PESEL-e 22 kwi 2020 Piotr Urbaniak Internet Bezpieczeństwo 327
Udostępnij: O autorze Leszek Kędzior Jacek Myrcha objął funkcję dyrektora działu Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft. Na nowym stanowisku, które zajmuje od 1 lipca br., będzie odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynację działań grup produktowych, wchodzących w skład działu BMO. Jacek Myrcha pracę w polskim oddziale firmy Microsoft rozpoczął w 1993 r. na stanowisku inżyniera systemowego. Do jego obowiązków należały kontakty z największymi klientami Microsoft na polskim rynku. Przez następne półtora roku zajmował się współpracą z firmami tworzącymi oprogramowanie, wprowadzając w Polsce program Microsoft Certified Solution Provider. Od lipca 1996 do stycznia 2000 roku Jacek Myrcha pełnił obowiązki Marketing Managera, odpowiadając zarówno za strategię marketingową firmy, jak i jej wizerunek w mediach. W maju 2002 r., po przerwie we współpracy z polskim oddziałem firmy Microsoft, powrócił, obejmując stanowisko Small Business Sales Managera. Od lipca 2003 r. do czerwca 2005 r. Jacek Myrcha pełnił funkcję dyrektora grupy Developer & Platform Evangelism, odpowiedzialnej za promocję i sprzedaż narzędzi dla platformy .NET wśród partnerów, klientów i na rynku akademickim. Dzięki tej ostatniej funkcji jest znany przez wielu developerów. Jacek Myrcha ma 40 lat. W 1990 roku ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. W trakcie studiów odbył roczną praktykę w londyńskiej firmie SA Software, będącej partnerem handlowym wielu znanych międzynarodowych firm. Jego hobby to gra na gitarze klasycznej, bilard i fotografowanie. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji