Kobiety będą wydawać więcej również w Internecie ? Strona główna Aktualności17.02.2004 13:33 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Po raz pierwszy w historii, w ubiegłym roku mieszkanki Wielkiej Brytanii wydały więcej pieniędzy na zakupy online, niż mężczyźni. Generalnie to kobiety wydają na zakupy więcej niż mężczyźni, jednak dotychczas Internet był wyjątkiem potwierdzającym regułę. Z ostatnich badań Verdict wynika jednak, że w ubiegłym roku Brytyjki wydały na zakupy online średnio 495 funtów - aż o 71% więcej niż, w roku 2002r. Statystyczny Anglik wydał tylko 470 funtów. Na pocieszenie płci brzydkiej pozostaje fakt, że panowie stanowili ponad połowę kupujących w Sieci. Niestety Verdict przewiduje, że proporcje zmienią się na niekorzyść mężczyzn już w tym roku. W 2003r. całkowita wartość sprzedaży na rynku detalicznym w Wielkiej Brytanii wyniosła 4,9 mld funtów i była wyższa o 36% niż rok wcześniej. Udział zakupów online w rynku wyniósł 1,9%. Na zakupy przez Internet w ubiegłym roku najwięcej wydawały osoby po 55 roku życia - średnio 527 funtów - i była to grupa osób, która zanotowała największy wzrost wydatków na zakupy online - 129%. Można się więc spodziewać, że niedługo ten trend dotrze również do Polski, w końcu nasze Panie nie są gorsze :-) Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także XDC 2020 jednak nie w Polsce? Wszystko przez strefy wolne od LGBT 19 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 599 Polska spada w rankingu szybkości internetu mobilnego. Wyżej m.in. Mołdawia i Rumunia 21 sty 2020 Oskar Ziomek Internet Biznes 80 SsangYong Tivoli: Systemy bezpieczeństwa, standardowe audio i prosty system 30 sty 2020 Kamil Rogala TechMoto 41 PlayStation 5 w wersji konsumenckiej na pierwszym zdjęciu – są też szkice projektowe 19 sty 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt Gaming 29
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Po raz pierwszy w historii, w ubiegłym roku mieszkanki Wielkiej Brytanii wydały więcej pieniędzy na zakupy online, niż mężczyźni. Generalnie to kobiety wydają na zakupy więcej niż mężczyźni, jednak dotychczas Internet był wyjątkiem potwierdzającym regułę. Z ostatnich badań Verdict wynika jednak, że w ubiegłym roku Brytyjki wydały na zakupy online średnio 495 funtów - aż o 71% więcej niż, w roku 2002r. Statystyczny Anglik wydał tylko 470 funtów. Na pocieszenie płci brzydkiej pozostaje fakt, że panowie stanowili ponad połowę kupujących w Sieci. Niestety Verdict przewiduje, że proporcje zmienią się na niekorzyść mężczyzn już w tym roku. W 2003r. całkowita wartość sprzedaży na rynku detalicznym w Wielkiej Brytanii wyniosła 4,9 mld funtów i była wyższa o 36% niż rok wcześniej. Udział zakupów online w rynku wyniósł 1,9%. Na zakupy przez Internet w ubiegłym roku najwięcej wydawały osoby po 55 roku życia - średnio 527 funtów - i była to grupa osób, która zanotowała największy wzrost wydatków na zakupy online - 129%. Można się więc spodziewać, że niedługo ten trend dotrze również do Polski, w końcu nasze Panie nie są gorsze :-) Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji